Η American Eagle Outfitters Inc. πόνταρε στην Sydney Sweeney για να ανανεώσει την εικόνα της και φαίνεται πως δικαιώθηκε. Οι μετοχές της αλυσίδας ενδυμάτων εκτινάχθηκαν την Τετάρτη, μετά την ανακοίνωση καλύτερων του αναμενόμενου τριμηνιαίων πωλήσεων και την επιτυχία της πολυσυζητημένης καμπάνιας με την ηθοποιό, η οποία προκάλεσε θύελλα στα κοινωνικά δίκτυα.
«Μέσα σε έξι εβδομάδες η καμπάνια έφερε πρωτοφανή αύξηση νέων πελατών», δήλωσε ο Chief Marketing Officer Craig Brommers σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές. Η εταιρεία, είπε, απέκτησε πελάτες «σε κάθε κομητεία των ΗΠΑ» και είδε τα αποθέματα των τζιν της Sweeney να εξαντλούνται.
Για το τρίμηνο έως 2 Αυγούστου, η American Eagle ανέφερε πτώση 1% στις πωλήσεις καταστημάτων, καλύτερη από τις εκτιμήσεις της Bloomberg. Τα συνολικά έσοδα επίσης ξεπέρασαν τις προβλέψεις. Ο CEO Jay Schottenstein δήλωσε ότι η φθινοπωρινή σεζόν ξεκίνησε θετικά, αποδίδοντας την ώθηση στην ενίσχυση της γκάμας προϊόντων και στη δημοσιότητα που δημιούργησαν οι συνεργασίες με Sweeney και Travis Kelce. Η εταιρεία σχεδιάζει νέα συλλογή με τον Kelce, ενώ επιβεβαίωσε συνέχιση της συνεργασίας με τη Sweeney.
Η μετοχή κατέγραψε άνοδο άνω του 26% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές. Παράλληλα, η διοίκηση παρουσίασε guidance για το οικονομικό έτος, προβλέποντας σταθερές συγκρίσιμες πωλήσεις και μικρότερο μικτό περιθώριο. Υπολογίζει επίσης κόστος δασμών 20 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο και 40-50 εκατ. στο τέταρτο.
Η American Eagle δίνει μάχη σε μια αγορά με σκληρό ανταγωνισμό, απέναντι σε Gap, Levi’s και Abercrombie & Fitch, με τις πωλήσεις να έχουν μειωθεί τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα. Για να ανακτήσει δυναμική, επένδυσε σε celebrity-driven καμπάνιες. Το σποτ «Η Sydney Sweeney έχει υπέροχα τζιν» έγινε viral τον Ιούλιο, προκαλώντας κατηγορίες περί ευγονικής, αλλά και το σχόλιο του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που την χαρακτήρισε «την πιο καυτή διαφήμιση».
Η επιτυχία συνέπεσε με τον αρραβώνα του Kelce με την Taylor Swift, γεγονός που πρόσφερε επιπλέον ώθηση. Ωστόσο, τα στοιχεία της Bloomberg Second Measure δείχνουν ότι η εβδομαδιαία αύξηση πωλήσεων έχει επιβραδυνθεί από το λανσάρισμα της καμπάνιας, αντικατοπτρίζοντας τις τάσεις του κλάδου.
Ο αναλυτής Neil Saunders της GlobalData σημειώνει ότι οι συνολικές πωλήσεις «παραμένουν αδύναμες», αλλά η εταιρεία ανακτά έδαφος. Η «διαμάχη» γύρω από τη Sweeney, είπε, αποδείχθηκε «θύελλα σε φλιτζάνι τσαγιού», χωρίς μόνιμη ζημιά, ενώ οι προοπτικές για το δεύτερο εξάμηνο δείχνουν βελτίωση της δυναμικής.
Διαβάστε ακόμη
Τι διαμορφώνει το επιτυχημένο επενδυτικό story των τραπεζών (πίνακας)
Σουηδία: Μειώνει στο μισό τον ΦΠΑ στα τρόφιμα από το 2026 – Πακέτο στήριξης 80 δισ. κορώνες
«Πικρός» καφές: Αυξήσεις έως 31% σε καφετέριες και σούπερ μάρκετ – Τι έκανε η Δανία (πίνακας)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.