Sponsored Content

Πράγματι, δεν είναι και λίγο μια ελληνική εταιρεία να έχει παρουσία σε Κύπρο, Σουηδία, Λίβανο, Ινδία, Νεπάλ, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτο, Κογκό, Λιθουανία (και σύντομα σε Πολωνία, Βέλγιο, Εσθονία Λετονία). Φυσικά και στην Ελλάδα. Η «BEST FOR…» είναι μια ελληνική εταιρία που αναπτύσσεται με την μέθοδο του Franchice. Η επενδυτική της πρόταση είναι διαχρονική και όχι μια επένδυση της μόδας. Εμπεριέχει αξία και είναι value for money. Η φιλοσοφία της είναι να δημιουργεί καταστήματα λιανικής πώλησης ιδιαίτερων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, υψηλής ποιότητας, εκλεπτυσμένου design, με private label συσκευασία για τη γυναίκα, το παιδί, είδη πάρτι, είδη διακόσμησης, είδη για το σπίτι, παιχνίδια, gadgets, δώρα και αντικείμενα με καινοτόμα σχεδίαση και εξαιρετικά προσιτές τιμές.

 

Προϊόντα για κάθε περίσταση
Στην BEST FOR… ανανεώνουν τα καταστήματά τους με 100 νέα προϊόντα κάθε μήνα. Με εντυπωσιακά οικονομικές τιμές. Θέλουν οι πελάτες τους να αισθάνονται «πλούσιοι» όταν βγαίνουν από τα καταστήματά τους. Σήμερα, εν έτει 2022, η εταιρεία εμφανίζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης κλείνοντας νέες συμφωνίες Franchise τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Μάλιστα, παρά τις συνεχείς ανατιμήσεις όλων των υλικών, η BEST FOR… έχοντας σε πρώτο πλάνο την προστασία και τον πλήρη σεβασμό του καταναλωτή απορρόφησε σχεδόν όλες τις αυξήσεις διατηρώντας σταθερές τις ούτως ή άλλως ελκυστικές τιμές της.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και επικεφαλής της εταιρείας, Γιώργο Λεβέντη, το μυστικό της επιτυχίας της BEST FOR… είναι ότι δεν υπάρχουν μυστικά και ψιλά γράμματα! Η απόλυτα ειλικρινής σχέση της εταιρείας με τους συνεργάτες franchisees της είναι μια σχέση win win. Η πορεία τους είναι συνδεδεμένη και κάθε πλευρά κερδίζει μόνο όταν κερδίζει και η άλλη πλευρά, αποκλειστικά από τις πωλήσεις -μιας και η εταιρεία δεν παίρνει ούτε entry fees αλλά ούτε και royalties από τα καταστήματα. Άρα το μόνο κέρδος και των δύο πλευρών είναι αποκλειστικά από τις πωλήσεις. Αυτό απαλλάσσει τα καταστήματα από ένα επιπλέον μεγάλο πάγιο έξοδο.

 

 

«Ένα από τα βασικότερα asset της εταιρείας είναι οι άνθρωποί της τόσο στην κεντρική εταιρεία όσο και στα καταστήματα. Από τη στιγμή που έρχεται κάποιος κοντά μας τον κάνουμε να νιώθει αλλά και τον θεωρούμε μέλος της οικογένειά μας. Σεβόμαστε και το κάθε ευρώ που επενδύει κάποιος στην BEST FOR… Αυτή τη στιγμή η οικογένεια μας αποτελείται περίπου από 450 άτομα σε όλες τις χώρες και τα προϊόντα μας μιλάνε 10 γλώσσες», αναφέρει ο ίδιος.

«Αισθανόμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι όταν πάμε σε κάποια από τις χώρες που έχουμε καταστήματα, από το Κογκό μέχρι το μακρινό Νεπάλ και βλέπουμε στα καταστήματά μας την ελληνική σημαία. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια αναφορά στο brand Greece που μετά την απαξίωσή του στα χρόνια του μνημονίου έχει επανέλθει πάλι δυναμικά στο εξωτερικό με αποτέλεσμα όλοι οι συνεργάτες μας εκεί να νιώθουν υπερήφανοι που αντιπροσωπεύουν μια ελληνική εταιρεία και μάλιστα να το διαφημίζουν και ως πλεονέκτημα!».

 

 

Η σημασία του σοφού μάνατζμεντ
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εταιρείας είναι το ότι έπειτα από ενδελεχή έρευνα, πριν μπει σε κάποια νέα αγορά, προσαρμόζει το προϊοντολογικό της μείγμα σύμφωνα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες. Η BEST FOR… είναι επίσης πολύ ευαίσθητη όσον αφορά το περιβάλλον και για αυτό τον σκοπό μεγάλος αριθμός των προϊόντων της είναι eco friendly. «Η στόχευσή μας για τα επόμενα 5 χρόνια είναι να κατακτήσουμε και τις υπόλοιπες ηπείρους και να διατηρηθούμε σταθερά στη συνείδηση των πελατών μας που είναι και η καλύτερη διαφήμισή μας. Διαλέγοντας την εταιρεία μας οι πελάτες μας ξέρουν ότι παρά τις ελκυστικές τιμές τους, προμηθεύονται προϊόντα 100% πιστοποιημένα με όλα τα στάνταρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι φθηνές απομιμήσεις κάκιστης ποιότητας και με επικίνδυνα υλικά. Θέλουμε και το έχουμε πετύχει, όταν κρατάνε μια σακούλα BEST FOR…με προϊόντα για τον εαυτό τους ή για δώρο να αισθάνονται σίγουροι ότι κρατάνε ένα ποιοτικό προϊόν, με την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής», καταλήγει ο Γ. Λεβέντης.

Διαβάστε ακόμα:

Ο ματιασμένος, η Τράπεζα Πειραιώς, το distress deal της Προοδευτικής και τα πωλητήρια…

Εμμανουηλίδης (Nestle): Επενδύσεις στο εργοστάσιο του Λουμίδη και Espresso «made in Greece» στην Ιαπωνία

Ενεργειακή κρίση: Η Σύνοδος Κορυφής που θα κρίνει το μέλλον της ΕΕ σε ενέργεια και αλληλεγγύη