search icon

Επιχειρήσεις

Αυγουστίδης (Skroutz): Το e-commerce θα ανεβαίνει και μετά την πανδημία

«Πήραμε ένα καλό μάθημα, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καλύτερες διαδικασίες, για να ανταποκριθούμε στους όγκους των παραγγελιών και στο μέλλον»

Οι νέες τάσεις που δημιουργήθηκαν κατά τη χρονική περίοδο της πολύμηνης πανδημίας ορίζουν μια νέα πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις και την αγορά εργασίας.

Οι δυο εξαγορές (EveryPay και SendX) που πραγματοποίησε η Skroutz τους προηγούμενους μήνες την βοήθησαν να προσαρμοσθεί με ταχύτητα στα νέα δεδομένα, να μετασχηματισθεί από ένα …ψαχτήρι και αναπτύξει το «κομμάτι» των ταχυμεταφορών, δίνοντας περισσότερο βάρος στις ηλεκτρονικές πληρωμές και «χτίζοντας» το δικό της δίκτυο διανομέων για την κάλυψη του last mile.

Ο Γιώργος Αυγουστίδης -εκ των συνιδρυτών της Skroutz- μιλώντας σε ένα από τα πάνελ του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών σχολίασε ότι το remote υπήρχε στην καθημερινότητα της επιχείρησης και πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, ίσως σε μικρότερο βαθμό, αλλά αυτή ώθησε στην αναζήτηση περισσότερων λύσεων.

«Το στοίχημα είναι να βρούμε τρόπους για να είναι πιο παραγωγικοί οι εργαζόμενοι και λιγότερο πιεσμένοι. Το remote θα υιοθετηθεί για τα επόμενα χρόνια. Πιστεύω ότι θα στραφούμε σε ένα υβριδικό μοντέλο, κάποιες μέρες από το σπίτι, κάποιες μέρες από το γραφείο», απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τον ψηφιακό και απομακρυσμένο τρόπο εργασίας και το αν και κατά πόσο θα διατηρηθεί αυτό το καθεστώς.

Ο κ. Αυγουστίδης παραδέχθηκε ότι «η πανδημία δημιούργησε δυσκολίες και προβλήματα και στο δικό μας οικοσύστημα, διότι έπρεπε να μπορούμε να διαχειρισθούμε έναν μεγάλο όγκο παραγγελιών», αναφερόμενος σε όλα τα κομμάτια της αλυσίδας (ηλεκτρονικό κατάστημα, κούριερ, παραδόσεις) και ακόμα ότι «μας έδωσε ένα καλό μάθημα, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καλύτερες διαδικασίες, για να καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στους όγκους των παραγγελιών και στο μέλλον».

Κατά την άποψη του, «το e-commerce θα συνεχίσει να ανεβαίνει και οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν για να κάνουν πιο εύκολα τις αγορές τους, γλιτώνοντας χρόνο, αλλά και χρήμα ίσως. Γι’ αυτό, οφείλουμε να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία που μας προσφέρεται και να οργανώσουμε τις ομάδες μας καλά για να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και των καταναλωτών».

Σε σχέση με το αν η εποχή και οι ιδιαιτερότητές της οδηγούν σε επόμενα βήματα, όπως οι συμπληρωματικές υπηρεσίες ή και η επέκταση των δραστηριοτήτων του κλάδου και εκτός χώρας, ο Γιώργος Αυγουστίδης εκτιμά πως «η Ελλάδα έχει ακόμα δρόμο να διανύσει στο e-commerce», μέχρι να καταλάβει και ο κόσμος περισσότερο τη δύναμή του.

Στο θέμα της «παγκοσμιοποίησης των υπηρεσιών» ή «για κάτι άλλο εκτός Ελλάδας», φάνηκε συγκρατημένος και αρκέστηκε να τηρήσει μια στάση αναμονής.

Εξήγησε, επίσης, ότι είναι δύσκολο για μια εταιρεία να βρει διαθέσιμους τεχνικούς-προγραμματιστές, αν και η Skroutz πρόσθεσε στο δυναμικό της ικανά στελέχη, που βοηθούν για τη μετάβαση στην επόμενη μέρα και τόνισε ότι «λόγω της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της, το πολυτιμότερο asset της θεωρούνται οι άνθρωποι της, που θέλουμε να τους βλέπουμε χαρούμενους, άρα και πιο παραγωγικούς».

Διαβάστε ακόμη

Φόρουμ Δελφών: Ο Άλμπερτ Μπουρλά της Pfizer μιλά για τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού

Σκυλακάκης: «Με κανόνα ”Ν μείον 1” θα απορροφήσουμε τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης»

Aegean: Πώς θα γίνει η ΑΜΚ των 60 εκατ. ευρώ – Στα 3,20 ευρώ η τιμή διάθεσης

 

Exit mobile version