search icon

Επιχειρήσεις

British Airways: Σκέψεις για πώληση των κεντρικών γραφείων λόγω τηλεργασίας

Η πιθανή πώληση του κτιρίου θα μπορούσε να ενισχύσει τα οικονομικά της αεροπορικής εταιρίας που έχουν πληγεί από την πανδημία

A British Airways Boeing 787 comes in to land at Heathrow airport in west London as the UK government's planned 14-day quarantine for international arrivals to limit the spread of Covid-19 starts on June 8, 2020. (Photo by Adrian DENNIS / AFP) (Photo by ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

Η British Airways (ΒΑ) ανακοίνωσε ότι εξετάζει την πώληση του κτιρίου που στεγάζονται τα κεντρικά της γραφεία καθώς η στροφή στην τηλεργασία σημαίνει ότι ίσως πλέον να μην χρειάζεται τόσο μεγάλο χώρο.

Η πιθανή πώληση του κτιρίου, που αρχικά αναφέρθηκε σε δημοσίευμα των Financial Times, θα μπορούσε να ενισχύσει τα οικονομικά της αεροπορικής εταιρίας, που έχουν πληγεί από την COVID-19. Το κτίριο ολοκληρώθηκε το 1998 με κόστος 200 εκατ. λιρών (279 εκατ. δολαρίων).

Η στροφή στην τηλεργασία τον τελευταίο χρόνο έχει ήδη οδηγήσει κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της Βρετανίας σε αλλαγές σε ό,τι αφορά τα γραφεία τους. Ο τραπεζικός κολοσσός Lloyds ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τον χώρο γραφείων του κατά 20% εντός τριών ετών, με την HSBC να στοχεύει σε μείωση κατά 40%.
Το συγκρότημα Waterside της ΒΑ είναι κοντά στο αεροδρόμιο του Χίθροου, δυτικά του Λονδίνου, ενώ εκεί βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία της μητρικής εταιρίας της British Airways, της IAG.

Η British Airways ανέφερε σε ανακοίνωση ότι πολλοί υπάλληλοι χαίρονται που εργάζονται από το σπίτι και ότι η μελλοντική της πολιτική θα είναι πιθανόν ένας ευέλικτος συνδυασμός εργασίας από το γραφείο και τηλεργασίας.

«Αναδιαρθρώσαμε την επιχείρησή μας για να βγούμε από την κρίση και εξετάζουμε εάν συνεχίζουμε να χρειαζόμαστε ένα τόσο μεγάλο κτίριο για τα κεντρικά μας γραφεία», ανέφερε εκπρόσωπος σε ανακοίνωση.
Προκειμένου να επιβιώσει από την πανδημία, η British Airways προχώρησε πέρυσι σε περικοπή κόστους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του προσωπικού της κατά περισσότερο από 10.000 ανθρώπους, μένοντας έτσι με περίπου 30.000 υπαλλήλους, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν εργάζονται σε γραφεία αλλά είναι πιλότοι, ιπτάμενα πληρώματα, μηχανικοί και εργαζόμενοι σε αεροδρόμια.

Η εταιρία έχει επίσης προσπαθήσει να αντλήσει ρευστότητα πουλώντας κάποια από τα διάσημα έργα τέχνης που κρέμονταν στις αίθουσες διακεκριμένων επιβατών της σε αεροδρόμια.

Το μακροπρόθεσμο μέλλον του Waterside ήταν ήδη στον ‘αέρα’ καθώς θα πρέπει να κατεδαφιστεί εάν προχωρήσει η προτεινόμενη επέκταση του Χίθροου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμα:

Μισθωτοί με μπλοκάκι: Ποιες είναι οι εισφορές που θα πληρώσουν φέτος

Ραγδαίες εξελίξεις στην κρουαζιέρα – Παραιτήθηκε το Δ.Σ. της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων

Χ.Α.: Οι ρευστοποιήσεις στις τράπεζες οδηγούν την αγορά πιο χαμηλά

Exit mobile version