Η Budweiser APAC σημείωσε πτώση 18% στα καθαρά κέρδη τριμήνου λόγω χαμηλής ζήτησης στην Κίνα, με θετικό αντιστάθμισμα την ανάπτυξη στη Νότια Κορέα και σταθερές επιδόσεις εκτός Κίνας.
Η Budweiser Brewing Co APAC Ltd. ανακοίνωσε μείωση 18% στα καθαρά της κέρδη για το πρώτο τρίμηνο, φθάνοντας τα 234 εκατ. δολάρια, επίπεδο που ανταποκρίνεται στις προβλέψεις των αναλυτών. Η βασική αιτία είναι η συνεχιζόμενη αδυναμία της ζήτησης μπύρας στην Κίνα, όπου τα έσοδα μειώθηκαν κατά 12,7%. Η αρνητική εξέλιξη αποδίδεται τόσο στη «υψηλή βάση» συγκριτικών στοιχείων όσο και στον δυσμενή γεωγραφικό και εμπορικό συνδυασμό πωλήσεων.
Ωστόσο, η εταιρεία κατάφερε να αντισταθμίσει μέρος των απωλειών μέσω διψήφιας αύξησης EBITDA και διεύρυνσης περιθωρίου κέρδους στη Νότια Κορέα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, Γιαντζούν Τσενγκ, δήλωσε ότι υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης στην Κίνα, ενώ η απόδοση στη Νότια Κορέα παραμένει ισχυρή.
Αμετάβλητη η καταναλωτική συμπεριφορά παρά τους δασμούς
Ο οικονομικός διευθυντής Ιγνάθιο Λάρες, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για τα αποτελέσματα, σημείωσε ότι δεν έχει παρατηρηθεί μεταβολή στη συμπεριφορά των καταναλωτών λόγω των δασμών των ΗΠΑ. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «αν επικεντρωθούμε στα θεμελιώδη, στην ποιότητα και την εκτέλεση, μπορούμε να απομονωθούμε εν μέρει από τις επιπτώσεις των δασμών».
Η τοποθέτηση αυτή αφήνει να εννοηθεί ότι προς το παρόν οι εμπορικές εντάσεις δεν έχουν υλική επίδραση στον όμιλο, τουλάχιστον ως προς την κατανάλωση στις ασιατικές αγορές.
Η κινεζική αγορά μπύρας συνεχίζει να ασθενεί, καθώς η μεταπανδημική ανάκαμψη παραμένει αναιμική και πολλά μπαρ, κλαμπ και εστιατόρια υψηλής κατηγορίας έχουν κλείσει, περιορίζοντας δραστικά τα κανάλια πωλήσεων. Οι αναλυτές της Bloomberg Intelligence, Άντα Λι και Τζόις Χο, τονίζουν ότι η επιβράδυνση των περιθωρίων EBITDA ίσως καταστήσει απαραίτητη την αυστηρότερη διαχείριση κόστους από τη διοίκηση, ώστε να περιοριστούν οι συνέπειες της λειτουργικής απομόχλευσης.
Η νέα ηγεσία της Budweiser APAC καλείται τώρα να ισορροπήσει ανάμεσα στη συγκράτηση δαπανών και στην αναζήτηση αναπτυξιακής ανάκαμψης στην κρίσιμη αγορά της Κίνας.
Διαβάστε ακόμη
Ελλάκτωρ: Η επόμενη μέρα της εταιρείας μετά την πώληση των παραχωρήσεων και των ακινήτων της REDS
Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Το μανιφέστο του ΣΕΒ για την ελληνική οικονομία
Μetlen: Οχήματα του στρατού made in Greece σε συνεργασία με την ιταλική Iveco στο Βόλο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.