Η Burger King θα επενδύσει άλλα 300 εκατομμύρια δολάρια για την αναδιαμόρφωση περίπου 1.100 εστιατορίων της στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάκαμψης, δήλωσε την Τρίτη η μητρική εταιρεία της αλυσίδας.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία Restaurant Brands International ξεκίνησε τη στρατηγική επιστροφής της Burger King πριν από ενάμιση χρόνο με 250 εκατομμύρια δολάρια για την ανακαίνιση των εστιατορίων και την αναβάθμιση της τεχνολογίας και του εξοπλισμού της, καθώς και επιπλέον 150 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις στην εφαρμογή για κινητά και στη διαφήμιση, σύμφωνα με το CNBC.

Τον Ιανουάριο, η μητρική εταιρεία αγόρασε τον μεγαλύτερο δικαιοδόχο της Burger King στις ΗΠΑ, την Carrols Restaurant Group, για 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να επιταχύνει τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα δαπανήσει επιπλέον 500 εκατ. δολάρια για την αναβάθμιση 600 τοποθεσιών της Carrols.

Συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης, η Restaurant Brands σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια για την αναζωογόνηση των δραστηριοτήτων της αλυσίδας στις ΗΠΑ. Η εταιρεία αναμένει ότι το 85% έως 90% των περίπου 7.000 εστιατορίων της στις ΗΠΑ θα έχουν τον ίδιο σύγχρονο σχεδιασμό μέχρι το 2028.

«Ήταν η πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό που η RBI επένδυσε ένα σημαντικό ποσό κεφαλαίου πίσω στην επιχείρηση για να συν-επενδύσει με τους δικαιοδόχους», δήλωσε στο CNBC ο πρόεδρος της Burger King U.S. Tom Curtis. «Νομίζω ότι η διαδικασία ήταν “Ας δούμε πώς θα λειτουργήσει”… και βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα στις αναδιαμορφώσεις».

Περίπου 100 τοποθεσίες της Burger King έχουν αναδιαμορφωθεί και αναβαθμιστεί μέχρι στιγμής. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν δει τις πωλήσεις να ανεβαίνουν μετά την ανανέωση της εμφάνισής τους, σύμφωνα με τον Curtis.
Ο τελευταίος γύρος αναδιαμορφώσεων θα ακολουθήσει το νέο σχεδιασμό «Sizzle» της Burger King, ο οποίος περιλαμβάνει drive-thru παραλαβή για παραγγελίες από κινητά και κιόσκια αυτοπαραγγελιών. Αυτά τα νέα χαρακτηριστικά αναμένεται να ενθαρρύνουν τους πελάτες να παραγγείλουν ακόμη περισσότερα Whoppers και πατάτες τηγανιτές.

Παρόλα αυτά, η Burger King χρειάστηκε να βάλει δικά της χρήματα για να δώσει κίνητρα στους δικαιοδόχους να αναδιαμορφώσουν τα καταστήματά τους. Οι ανακαινίσεις μπορεί να είναι δαπανηρές – ειδικά με τα υψηλά επιτόκια – και συχνά απαιτούν το προσωρινό κλείσιμο των καταστημάτων.

Όπως και με τον αρχικό γύρο επένδυσης από την Restaurant Brands, οι δικαιοδόχοι της Burger King που επιλέγουν να αναδιαμορφώσουν τις τοποθεσίες τους θα λάβουν μετρητά μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή. Η Burger King θα αφήσει τους επιχειρηματίες να επιλέξουν πόση έκπτωση θα λάβουν από τα δικαιώματα που καταβάλλουν στην εταιρεία.

Από την Τρίτη 30/4, ο Curtis θα ξεκινήσει μια περιοδεία σε όλες τις ΗΠΑ, παρουσιάζοντας τη στρατηγική αναδιαμόρφωσης στους δικαιοδόχους και ξεκινώντας τη διαδικασία εγγραφής για την επένδυση των 300 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε ακόμη

Η ΕTE γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα που ανακτά την επενδυτική βαθμίδα

Τρ. Πειραιώς: Καθαρά έσοδα από τόκους €518 εκατ. (+16%), μέρισμα για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια

Προϋπολογισμός: Κοντά στα €3 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα πρώτου τριμήνου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ