Επιχειρήσεις

Εγνατία Οδός: Εκτός κούρσας η Ελλάκτωρ από τον διαγωνισμό της ιδιωτικοποίησης

  • newsroom


Η διαγωνιστική διαδικασία έχει δρομολογηθεί για την 1η Απριλίου 2021

Χωρίς συμμάχους στην κοινοπραξία για τη διεκδίκηση της ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού μένει σύμφωνα με πληροφορίες η Ελλάκτωρ.

Στην επικείμενη διαγωνιστική διαδικασία που έχει δρομολογηθεί για την 1η Απριλίου δεν θα συμμετάσχει εξαιτίας αλλαγής σχεδιασμού από την πλευρά της ROADIS, η οποία αποφάσισε να μείνει εκτός κούρσας του διαγωνισμού.

Κατά πληροφορίες οι Καναδοί εταίροι της Ελλάκτωρ κάνουν πίσω εξαιτίας των ζημιών που έχουν υποστεί λόγω της πανδημίας, αφήνοντας μετέωρη την συμμετοχή της Άκτωρ που έβλεπε στρατηγικά το συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάκτωρ μαζί με το σχήμα Vinci-Μυτιληναίος είχαν καταφύγει σε ασφαλιστικά μέτρα τον περασμένο Δεκέμβριο στο σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, στον οποίο είχε υποβληθεί μόνο μία προσφορά εκείνης της ΤΕΡΝΑ με την Γαλλική Egis Group.

H εταιρεία μαζί με τον συνασπισμό Vinci –Mυτιληναίος είχαν αιτηθεί την παράταση του διαγωνισμού για την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών επικαλούμενοι τις δυσχέρειες που προκαλούνται από την πανδημία. H διοίκηση Ξενόφου είχε αποφασίσει τότε τη συνέχιση του διαγωνισμού επικαλούμενη το πολυετές σήριαλ των αναβολών του διαγωνισμού.

Με τα νέα δεδομένα, η Ελλάκτωρ η οποία βρίσκεται και πάλι εν μέσω ενός μετοχικού εμφυλίου χάνει ένα μεγάλο διαγωνισμό ανοίγοντας το δρόμο στις άλλες δύο κοινοπραξίες που διεκδικούν την μεγαλύτερη παραχώρηση οδικού έργου. Τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- Egis Group και Vinci – Mυτιληναίος– ΑΒΑΞ.

Διαβάστε ακόμα:

Ο Πόλσον που έγινε… κακός και τα ζόρια με την Τράπεζα Πειραιώς, το κορεατικό δράμα του mr Kontomerkos και τα διόδια που (δεν) θα περάσει η Ελλάκτωρ

Μιχαλόπουλος (Microsoft): Ενεργοποιείται η μεγάλη επένδυση στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων

Νέοι χώροι logistics 100.000 τ.μ. στην ελληνική αγορά το 2021