Με έμφαση στη δημιουργία νέας εσωτερικής κουλτούρας εξελίσσεται ο μετασχηματισμός που προετοιμάζει την Εθνική Ασφαλιστική για την επόμενη μέρα. «Στην Εθνική έχουμε εκπονήσει το επιχειρησιακό μας σχέδιο με στρατηγικό βάθος χρόνου. Η αξία που είναι συγκεντρωμένη στο ιστορικό μας brand, και για την οποία είμαστε όλοι περήφανοι, απαιτεί από εμάς να την αποδώσουμε εκ νέου, καθώς επιδιώκουμε να γίνουμε η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία που στέκεται δίπλα στον άνθρωπο», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ρομπέρ Γκοσί.

«Η ιστορική μας διαδρομή μέσα από 135 χρόνια στο πλευρό των Ελλήνων που προσπαθούν και επιχειρούν, το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των ασφαλισμένων μας, η ισχυρή ομάδα των ανθρώπων που διαθέτουμε και βέβαια η ποιότητα των παραγωγικών μας δικτύων αποτελούν τα θεμέλια πάνω στα οποία δουλεύουμε σήμερα», προσθέτει, τονίζοντας ότι ο μετασχηματισμός της εταιρείας είναι σε πλήρη εξέλιξη. «Με έμφαση στη δημιουργία νέας εσωτερικής κουλτούρας που προάγει την αντίληψη της επιχειρηματικότητας (entrepreneurship), στην ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας στα προϊόντα και στις λύσεις που σχεδιάζουμε, καθώς και στη δημιουργία νέων “έξυπνων” εργαλείων με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για την υποστήριξη των συνεργατών μας, η νέα Εθνική και το νέο μοντέλο βιωσιμότητας θα είναι σύντομα ορατά από όλους», υπογραμμίζει ο κ. Γκοσί.

Στις επιδόσεις της εταιρείας πάντως ήδη φαίνονται αποτελέσματα, σύμφωνα με τον ίδιο. «Τα παραγωγικά στοιχεία δείχνουν ότι η καινούρια στρατηγική αποδίδει. Εχουμε μία αξιοσημείωτη αύξηση σε όλα τα κανάλια μας. Το φυσικό δίκτυο παραμένει στο κέντρο της στρατηγικής μας, με ανθρώπους να εξυπηρετούν τον άνθρωπο. Βεβαίως προσδοκούμε πρόσθετη ανάπτυξη και από τα υπόλοιπα δίκτυά μας, μια ισορροπημένη ανάπτυξη.

Η στρατηγική omni-channel είναι στρατηγική αξιοποίησης συγκριτικού πλεονεκτήματος», τονίζει. Για τον κ. Γκοσί στη νέα εποχή που ξεκίνησε για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, μετά τις μεγάλες αλλαγές της προηγούμενης διετίας, η Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. «Δεν είναι μυστικό ότι ο ασφαλιστικός κλάδος περνάει από αλλαγές και ότι ο ανταγωνισμός μας ξεκίνησε το δικό του ταξίδι νωρίτερα. Εμείς εισερχόμαστε στη νέα εποχή με την αυτοπεποίθηση που μας προσφέρει το όνομα και η ιστορία μας, αλλά και η κεφαλαιακή ισχύς του μετόχου μας.

Ρομπέρ Γκοσί

Από αυτή τη θέση και με προσεκτική παρατήρηση έχουμε χαρτογραφήσει πλήρως το περιβάλλον μας, τις ανάγκες των ανθρώπων μας και το πεδίο ευκαιρίας. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: Διατηρούμε εδραιωμένη θέση στα συμβόλαια Υγείας, παρέχοντας αποζημιώσεις άνω των 150 εκατ. ευρώ για το 2022. Με ιστορική σχέση εμπιστοσύνης και το χαμηλότερο επίπεδο παραπόνων.

Ωστόσο, στη νέα εποχή ο βαθμός ανταπόκρισης θα πρέπει να είναι ακόμα πιο γρήγορος. Και αυτό είναι ένα πεδίο που η ψηφιακή τεχνολογία θα μας βοηθήσει. Η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση των συνεργατών και η ευκολία με την οποία θα βρίσκονται σε επαφή μαζί μας τα παραγωγικά δίκτυα θα κρίνουν μέρος της επιτυχίας μας. Αλλά και η νέα φιλοσοφία των λύσεων για τους ασφαλισμένους μας, με πιο ολιστική προσέγγιση στις ανάγκες τους».

Η πρόκληση βέβαια είναι μεγάλη. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε εγχειρήματα μετασχηματισμού ανάλογης έκτασης η κουλτούρα αλλαγής και ο βαθμός εμπλοκής των ανθρώπων κρίνουν και τον βαθμό επιτυχίας. Στην Εθνική είμαστε όλοι μαζί σε αυτό το ταξίδι», λέει ο κ. Γκοσί. «Σε ό,τι αφορά το εξωτερικό περιβάλλον, η συγκυρία της μετα-COVID εποχής, όπου παρατηρούμε φαινόμενα αλλαγής των δεικτών νόσησης του πληθυσμού σε παγκόσμια κλίμακα, μας επιβάλλει αναθεώρηση των παραδοχών στον κλάδο Υγείας – και όχι μόνο εκεί. Ο αριθμός νοσηλειών, η διάρκεια και η σοβαρότητα των περιστατικών έχουν αυξηθεί. Αυξημένο είναι και το κόστος νοσηλειών λόγω των πληθωριστικών πιέσεων. Ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία μας υπενθυμίζει ότι η ασφάλεια και η επιχειρησιακή συνέχεια αποζητούν ευελιξία και έγκαιρη προσαρμογή στα νέα δεδομένα», προσθέτει.

Τέλος, ο κ. Γκοσί ζητεί μεγαλύτερη συνεργασία της ασφαλιστικής αγοράς με τη νέα κυβέρνηση. «Η Εθνική, με τη θέση και την ιστορία της, δεν μπορεί παρά να είναι ο απαραίτητος εταίρος στη δημόσια διαβούλευση για τα ρυθμιστικά ζητήματα του κλάδου μας. Η υπασφάλιση στην Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπιστεί και ρυθμιστικά, σε συνεργασία της ασφαλιστικής αγοράς με την κυβέρνηση. Για να εκτιμήσουμε την έκταση του ζητήματος, περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα, ακόμα και σήμερα, δεν είναι ασφαλισμένα. Οπως και οι οικίες, με ποσοστό μεγαλύτερο του 84% επί του συνόλου. Στις μεσαίες επιχειρήσεις μετά από μία καταστροφική ζημιά θα επιβίωνε μόλις το 1/4 αυτών. Ακόμα και στα ζητήματα της συνολικής ιατρικής δαπάνης των Ελλήνων πολιτών, μόνο ένα ποσοστό 10% αντιμετωπίζεται μέσα από προϊόντα του ασφαλιστικού κλάδου.

Η υπασφάλιση στην Ελλάδα και το έλλειμμα στην κουλτούρα ασφαλειών δημιουργεί συνθήκες συστημικού ρίσκου για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και την προσβασιμότητα στις υπηρεσίες Υγείας. Τέλος, πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα της προσβασιμότητας στην Υγεία, αλλά και του συνολικού κόστους, μέσω συνεργασιών του ιδιωτικού και του δημόσιου συστήματος Υγείας», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμη

Μυτιληναίος: «Χτίζει» τον νέο μεγάλο ιδιωτικό πάροχο ενέργειας μετά τη ΔΕΗ

Τουρκία: Προσπαθεί να επανεκκινήσει και να επεκτείνει το Σύμφωνο της Μαύρης Θάλασσας για τα σιτηρά

Η Ρωσία ανακοίνωσε πως κατέστρεψε 13 ουκρανικά drones εν πτήσει προς Κριμαία και Μόσχα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ