Αλώβητο κατάφερε να διανύσει το β΄ τρίμηνο του 2020 το Facebook , σημειώνοντας αύξηση στα έδοδα του 11% στα 18,7 δισ. δολάρια, έναντι 17,4 δισ. δολαρίων των αναλυτών, με τα κέρδη ανά μετοχή στα 1,80 δολάρια, έναντι 1,39 δολάρια των εκτιμήσεων.

Για το μεγαλύτερο κοινωνικό μέσο δικτύωσης η αύξηση της τάξεως του 11% ήταν η βραδύτερη από το 2012 και το χρηματιστηριακό ντεμπούτο της εταιρείας.

Οι ενεργοί καθηρινοί χρήστες ανήλθαν στους 1.79 δισ. έναντι 1,7 δισ. χρήστες των προβλέψεων της Factset, ενώ οι μηνιαίοι χρήστες έφθασαν τους 2,7 δισ., από 2,6 δισ. των εκτιμήσεων.

Τα έσοδα ανά χρήστη διαμορφώθηκαν στα 7,05 δολάρια, από 6,76 δολάρια των προβλέψεων