Τα περισσότερα καταστήματα της Walmart διέθεταν ρομπότ, τα οποία περιπλανιόντουσαν στους διαδρόμους και έλεγχαν τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων.Όμως, όχι για πολύ ακόμα. Ο αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να τερματίσει τη συνεργασία του με τη εταιρεία ρομποτικής, αφού διαπίστωσε ότι εργαζόμενοι μπορούν να κάνουν εξίσου επιτυχημένα την ίδια δουλειά.

Πηγές αναφέρουν ότι το συμβόλαιο μεταξύ της Walmart  και της Bossa Nova Robotics διεκόπη, ενώ πάνω από 500 ρομπότ τα οποία απασχολούνται στα καταστήματα θα επιστραφούν.

Η επέλαση της πανδημίας του κορωνοϊού επωφέλησε την Walmart σημειώνοντας σημαντική ανάπτυξη, καθώς οι Αμερικανοί έσπευσαν να «στοκάρουν» χαρτί υγείας, κονσερβοποιημένα προϊόντα, παζλ και άλλα οικιακά είδη κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Οι διαδικτυακές πωλήσεις της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές απέφευγαν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματά της. Αυτό αποτέλεσε πρόκληση καθώς η επιχείρηση έπρεπε να καταμετρά συχνά τα αποθέματα στις αποθήκες της ώστε να φροντίζει να τροφοδοτεί τα ράφια της γρήγορα και αποτελεσματικά.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο «Squawk Box» του CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, Νταγκ ΜακΜίλλον, δήλωσε ότι η γρήγορη εξάντληση ορισμένων αποθεμάτων εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα και συμπλήρωσε ότι αν μπορούσε να αλλάξει ένα πράγμα για την επιχείρηση της Walmart, θα ήταν «να έχει περισσότερη διαθεσιμότητα σε στοκ αποθεμάτων».

Η πρώτη κίνηση για την Walmart ήταν η αντικατάσταση των ρομπότ με τη βοήθεια των εργαζομένων, καθώς όπως δήλωσε είναι η πιο αποτελεσματική και οικονομική λύση για τη διαχείριση των προϊόντων.

Ωστόσο, οι τεχνολογικοί πειραματισμοί δεν σταματούν εδώ για τον αμερικανικό κολοσσό. Την περασμένη εβδομάδα, η Walmart ανακοίνωσε  ότι θα μετέτρεπε τέσσερα καταστήματα σε εργαστήρια ηλεκτρονικού εμπορίου όπου θα είναι διαθέσιμη η δοκιμή ψηφιακών εργαλείων που θα μπορούσαν να επιταχύνουν τον έλεγχο διαθεσιμότητας των αποθεμάτων για την ταχύτερη ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών.