ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Γλυκός καφές» για την Coffee Berry: Διψήφια αύξηση τζίρου, επεκτείνεται το δίκτυο καταστημάτων

Σταθερή η κερδοφορία το 2022 - Η αλυσίδα διαθέτει ήδη πάνω από 230 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό

Σημαντική ανάπτυξη στα οικονομικά της μεγέθη πέτυχε το 2022 η εταιρεία GRAND ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗΣ που αναπτύσσει το γνωστό brand Coffee Berry, συνεχίζοντας παράλληλα να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η εταιρεία GRAND ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗΣ (Coffee Berry) με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποιήθηκαν εμφάνισε κύκλο εργασιών για το 2022 στα 16,2 εκατ. ευρώ, αύξηση κατά 14,5% από τον αντίστοιχο του 2021 (14,1 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη προ φόρων το 2022 ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ σχεδόν αμετάβλητα από το 2021. Αντίστοιχα, τα μετά φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ το 2021.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα την 31.12.2022 εμφανίζονται μειωμένα κατά 13,88% και
διαμορφώθηκαν σε 1.513.244 ευρώ έναντι 1.757.116 ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα ίδια κεφάλαια κατά την 31.12.2022 ανήλθαν σε 5.162.353 ευρώ, έναντι 3.796.714 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Η Coffee Berry που ξεκίνησε το 2016 τη δραστηριότητά της διαθέτει σήμερα πάνω από 230 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τον περασμένο Ιούλιο η αλυσίδα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα Coffee Berry στο Hayat Mall, στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας. Στόχος της διοίκησης με επικεφαλής τον Χάρη Γρυπάρη, είναι η λειτουργία συνολικά 22 καταστημάτων στην αραβική χώρα. Η Coffee Berry έχει επίσης δίκτυο καταστημάτων στην Αίγυπτο, ενώ ενισχύει και την παρουσία της στην Κεντρική Ευρώπη.

Ισχυρό πλεονέκτημα της εταιρείας αποτελεί η υπερσύγχρονη µονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί που καλύπτει έκταση 2.500 τ.µ., για την οποία δρομολογούνται σημαντικές επενδύσεις.

Οι προοπτικές για το 2023

Η διοίκηση, αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, έχει θέσει σαν στόχο για το 2023 την αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παράλληλα, αναμένει σημαντική αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων των εξαγωγών ως αποτέλεσμα της δυναμικής ανάπτυξης του δικτύου των καταστημάτων των πελατών της στις διεθνείς αγορές. Η βελτίωση του περιθωρίου μικτού και καθαρού κέρδους για το έτος 2023 θα πραγματοποιηθεί μέσω της αύξησης του κύκλου εργασιών, της ανάπτυξης των πωλήσεων των νέων προϊόντων και της μείωσης του κόστους μέσω της αξιοποίησης της συνεργασίας με τους στρατηγικούς προμηθευτές της.

Διαβάστε ακόμη

Νέο νομοσχέδιο με «ανάσες» για τα κόκκινα δάνεια

Το debate της Αθήνας και το ρίσκο, τα φιλαράκια του Αγγελούδη στη Σαλόνικα, η προσφυγή στο λιμάνι του Βόλου και το ακίνητο του Ζαννή στη γαλλική Ριβιέρα

Πλειστηριασμοί: Ποια «νέα» ξενοδοχεία βγαίνουν στο σφυρί το επόμενο διάστημα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

string(0) ""