search icon

Επιχειρήσεις

Η CEO της Spanx «τρελάθηκε»: Δώρο ταξίδια και 10.000 δολάρια σε όλους τους εργαζομένους

Η Spanx έχει εξελιχθεί σε μια γιγαντιαία μάρκα με μεγάλη ποικιλία προϊόντων τα τελευταία 21 χρόνια

Η Spanx, η εταιρεία της Σάρα Μπλέικλι με τα λαστέξ εσώρουχα που κάνουν θραύση, γιορτάζει τη νέα της αποτίμηση, η οποία έπειτα από το «super deal» με την Blackstone ανέρχεται στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υπενθυμίζεται πως η Αμερικανίδα επιχειρηματίας, το 2000 ξεκίνησε να στήνει τη δική της επιχείρηση με κεφάλαιο που δεν ξεπερνούσε τα 5.000 δολάρια. Ήταν τα χρήματα που είχε καταφέρει να μαζέψει πουλώντας μηχανές φαξ από πόρτα σε πόρτα. Μόλις λίγες μέρες πριν, η Μπλέικλι ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Blackstone, θα αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της εταιρείας της. Η συμφωνία εκτόξευσε την αξία της Spanx στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Κάποτε είχα πει ότι μια μέρα αυτή εδώ η εταιρεία θα αξίζει 20 εκατομμύρια δολάρια. Τότε, όλοι γέλασαν μαζί μου» αποκαλύπτει η Μπλέικλι σύμφωνα με το BusinessInsider.

Η επιτυχημένη CEO, στα πλαίσια εκδήλωσης που διοργανώθηκε για να γιορτάσει η εταιρεία τη νέα της συμφωνία, θέλησε να ευχαριστήσει τους εργαζoμένους της για την προσφορά και το έργο τους όλα αυτά τα χρόνια. Για το λόγο αυτό, η δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας έκανε δώρο στο προσωπικό δύο εισιτήρια πρώτης θέσης για τον καθένα, με προορισμό οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη.

Αυτή, όμως, δεν ήταν η μόνη μεγάλη έκπληξη που περίμενε τους υπαλλήλους της Spanx. Τα δώρα συνεχίστηκαν, με την Μπλέικλι να ανακοινώνει πως η εταιρεία εσωρούχων θα δώσει επίσης 10.000 δολάρια στον κάθε υπάλληλο προκειμένου να τα ξοδέψει όπως επιθυμεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε βίντεο που ανήρτησε η ίδια η επιχειρηματίας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποτυπώνεται η αντίδραση των εργαζομένων τη στιγμή της ανακοίνωσης των δώρων. Οι περισσότεροι έμειναν άναυδοι από την είδηση ενώ αρκετοί ήταν αυτοί οι οποίοι έκλαιψαν από συγκίνηση.

Η Spanx, η οποία ξεκίνησε πουλώντας ελαστικά εσώρουχα που λειαίνουν το σώμα, έχει εξελιχθεί σε μια γιγαντιαία μάρκα με μεγάλη ποικιλία προϊόντων τα τελευταία 21 χρόνια. Η Κιμ Καρντάσιαν είναι η μεγαλύτερη αντίπαλος της Μπλέικλι αφού το 2019, λάνσαρε τη δική της εταιρεία λαστέξ που ονομάζεται Skims.

Διαβάστε ακόμη

Αποζημιώσεις ενοικίων: Πώς θα λύσει η ΑΑΔΕ τον «γρίφο» με τις υπεκμισθώσεις ακίνητων

Η πισίνα του Στέγγου και οι επενδύσεις του κυρίου Coco-mat στην Ελαφόνησο, η χυλόπιτα της Eurobank στην HSBC και το σωσίβιο του Ρέγκλινγκ στις τράπεζες 

Τράπεζα Πειραιώς: Ανοίγει το βιβλίο προσφορών για πράσινο ομόλογο ύψους έως 500 εκατ. ευρώ

Exit mobile version