search icon

Επιχειρήσεις

Η Volkswagen θέλει να πάρει τη θέση της Tesla έως το 2025

«Η Tesla είναι ο ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση. Είναι επίσης, η πιο digital αυτοκινητοβιομηχανία και έχει ορισμένα πλεονεκτήματα»

Τη φιλοδοξία να καταστεί ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως περιέγραψε ο εκτελεστικός διευθυντής της Volkswagen, o οποίος μίλησε στο CNBC, στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) στο Νταβός. 

Μεταξύ άλλων, ο Herbert Diess εκτίμησε ότι τα προβλήματα του κλάδου, όπως οι ελλείψεις βασικών υλικών και οι καθυστερήσεις στα logistics, τείνουν προς «χαλάρωση», ενώ προέβλεψε το «χτίσιμο» ενός θετικού momentum για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τους επόμενους μήνες. 

«Νομίζω ότι θα υπάρξει μια “ανακούφιση” προς τα μέσα του έτους. Στο β’ μισό θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση. Δεν νομίζω ότι τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα» τόνισε, χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στις δυσκολίες του κλάδου να προμηθευτεί τα απαιτούμενα εξαρτήματα, κάτι που οδηγεί σε σημαντικές καθυστερήσεις την παραγωγή. 

«Οι αγορές πάντα βλέπουν στο μέλλον» δήλωσε, παράλληλα, ερωτηθείς στο γιατί οι επενδυτές αποτιμούν την Tesla σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις πιο «παραδοσιακές» αυτοκινητοβιομηχανίες. «Η Tesla είναι ο ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση. Είναι επίσης, η πιο digital αυτοκινητοβιομηχανία και έχει ορισμένα πλεονεκτήματα».  

Ωστόσο, έσπευσε να εκφράσει την αισιοδοξία του, ευελπιστώντας ότι έως το 2025 η Volkswagen θα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις την αμερικανική εταιρεία και θα έχει καταστεί Νο.1 στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021, η Tesla πούλησε 936.000 ηλεκτρικά οχήματα, έχοντας μερίδιο αγοράς 14,4%. Από την πλευρά της, η VW διέθεσε 757.000 αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας μερίδιο 11,7%. Συνολικά, οι πωλήσεις του κλάδου έφθασαν τα 6,75 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 108% σε σχέση με το 2020.  

Διαβάστε επίσης:

Αθήνα: Οι 4+4 κινήσεις που θα λύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα

Τι προκρίνει η Κομισιόν για τον νέο μηχανισμό ηλεκτρικής ενέργειας – Οι αλλαγές στο προτεινόμενο μοντέλο

Αθανασίου (Lamda): «Χωρίς καθυστερήσεις και πλήρως εξασφαλισμένα χρηματοδοτικά τα έργα στο Ελληνικό»

Exit mobile version