Την αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου ανακοίνωσε η JUMBO παρά την «παράλογη» -όπως την χαρακτηρίζει- ακρίβεια στις μεταφορές και τις «αλλοπρόσαλλες» τιμές ενέργειας.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος αναφέρει ότι «οι συνθήκες στις διεθνείς αγορές προμηθειών και διακίνησης εμπορευμάτων, δεν έχουν βελτιωθεί.

Η παράλογη ακρίβεια στις μεταφορές, η γεωπολιτική αστάθεια και οι αλλοπρόσαλλες τιμές ενέργειας, επιβαρύνουν δραματικά τον προϋπολογισμό κάθε νοικοκυριού αλλά και των επιχειρήσεων.

Στον Όμιλο JUMBO τον πρώτο λόγο έχουν οι καταναλωτές που επιμένουν να επιλέγουν την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας για κάθε προϊόν που επιλέγουν, αναφέρει η εταιρεία.

«Ο Όμιλος JUMBO επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων του κάθε προϊόν στο οποίο η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή.  Γι’ αυτό το λόγο, ακόμη και στον δύσκολο για το λιανεμπόριο, μήνα Αύγουστο 2022, οι καταναλωτές τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους την JUMBO στρατηγική. Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO παρουσίασαν αύξηση +13% περίπου», σημειώνεται.

  • Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο JUMBO κατά τους 8 πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος- Αύγουστος 2022), αυξήθηκαν κατά +11% περίπου.

Ο Όμιλος θα ανακοινώσει αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2022, την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022, αμέσως μετά την λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

  • Ελλάδα: Για τον Αύγουστο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +12% περίπου σε σχέση με τον Αύγουστο του 2021.

Συνολικά για το οκτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +16% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

  • Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Αύγουστο του 2022 αυξήθηκαν κατά +19% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το οκτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +23% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

  • Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το οκτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +1% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

  •  Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +19% περίπου τον Αύγουστο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το οκτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -1,5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό οκτάμηνο.

Διαβάστε ακόμη:

Κικίλιας: Συνεχίζονται οι επαφές στο Βερολίνο για την επέκταση της τουριστικής περιόδου

Κυβέρνηση: Mετρημένα μέτρα για να κρατήσει «καύσιμα» η οικονομία

Μαρσέλο: Τα επενδυτικά «γκολ» του νέου μεγάλου σταρ του Ολυμπιακού