search icon

Επιχειρήσεις

Lidl: Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ στο δίκτυο καταστημάτων και την πράσινη ενέργεια (pic)

Είναι η πρώτη εταιρεία που ξεκίνησε μειώσεις τιμών στα προϊόντα μετά τη μείωση της έντασης των πληθωριστικών πιέσεων

Eπενδύσεις σε νέα καταστήματα, αλλά και παρεμβάσεις για την ενεργειακή θωράκισή της κάνει αυτό το διάστημα η Lidl Ελλάς, η διοίκηση της οποίας άνοιξε τον χορό των μειώσεων τιμών στα πρώτα προϊόντα μετά τη μείωση της έντασης των πληθωριστικών πιέσεων. «Φέτος συνεχίζουμε να υλοποιούμε πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 100 εκατ. ευρώ, που αφορά το δίκτυο καταστημάτων και των αποθηκών», επισημαίνει ο Πρόεδρος Διοίκησης της εταιρείας Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ και συνεχίζει:

«Επενδύουμε 20 εκατ. ευρώ στην εγκατάσταση ηλεκτρονικών ετικετών τιμών σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων μας, ώστε να παρέχουμε αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές αλλά και απλές διαδικασίες για τους εργαζομένους μας. Παράλληλα, συμβάλλουμε και στην προστασία του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση 15 τόνων χαρτιού σε βάθος πενταετίας. Οσον αφορά τις πράσινες επενδύσεις, επί του παρόντος αριθμούμε 11 καταστήματα με εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες τους, ενώ πρόσφατα ολοκληρώσαμε την εγκατάσταση και ενεργοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις αποθήκες μας στα Καλύβια Αττικής και τη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος θα έχουμε ολοκληρώσει την προσθήκη 14 επιπλέον φωτοβολταϊκών συστημάτων. Ακόμη, θέτουμε σε προτεραιότητα την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα γραφεία και τα καταστήματά μας. Επί του παρόντος, λειτουργούμε σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης σε 28 καταστήματα, καθώς και στις κεντρικές εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης σε επιπλέον 29 καταστήματα μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους».

Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι στα 24 χρόνια δραστηριότητας της Lidl Ελλάς οι επενδύσεις της συνολικά έχουν φτάσει στο 1,4 δισ. ευρώ.

Αναμφίβολα, για τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου και κατ’ επέκταση της Lidl Ελλάς ο πληθωρισμός και οι συνέπειές του αποτελούν τη μεγάλη πρόκληση της σημερινής εποχής. «Είναι γεγονός ότι ο πληθωρισμός έχει σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος πρώτων υλών επιβαρύνοντας την παραγωγή αλλά και την εφοδιαστική αλυσίδα», επισημαίνει ο κ. Μπραντενμπούργκερ.

Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ

«Αξίζει να σημειώσουμε ότι πέρυσι το ενεργειακό κόστος υπερδιπλασιάστηκε προκαλώντας περισσότερα έξοδα για εμάς, σε ύψος διψήφιου αριθμού εκατομμυρίων. Από την πλευρά μας, φροντίσαμε να εγκαταστήσουμε προληπτικά περίπου 10.000 φωτοβολταϊκά πάνελ. Ταυτόχρονα, υιοθετήσαμε εσωτερικά πολλά μέτρα για τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Γενικότερα, όμως, η εμπορική μας υπόσχεση έχει ως προτεραιότητα τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής. Είναι ευθύνη και δέσμευσή μας απέναντι στο καταναλωτικό κοινό να την τηρούμε ακόμα και στις πιο δύσκολες συγκυρίες. Το πετυχαίνουμε με τη δύναμη του δικτύου μας που στηρίζεται σε αποτελεσματικές οικονομικά συνεργασίες. Πάντα με κοινό όφελος, τόσο για τους συνεργάτες μας όσο και για την Ελληνίδα και τον Ελληνα καταναλωτή, που είναι και το ζητούμενο. Επί του παρόντος, για παράδειγμα, έχουμε προβεί σε μόνιμη μείωση τιμών έως και 35% σε περισσότερα από 160 προϊόντα», εξηγεί.

Μια μείωση που έρχεται ως συνέπεια μιας σχετικής αποκλιμάκωσης της πληθωριστικής πίεσης που και ο ίδιος παρατηρεί. «Παρατηρούμε την επιβράδυνση, αλλά σημειώνουμε ότι επειδή είχαμε υψηλό πληθωρισμό για μεγάλο χρονικό διάστημα υπάρχουν πλέον και υποκείμενες πληθωριστικές πιέσεις. Δηλαδή ένας δεύτερος γύρος, μικρότερης έντασης, που ακόμα δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει», τονίζει.

Ο ίδιος πάντως είναι αρκετά αισιόδοξος για την αγορά. «Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της NielsenIQ, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε αύξηση τζίρου 8,2% το α’ τρίμηνο του 2023. Η εποχικότητα είναι ασφαλώς ένας ισχυρός σύμμαχος. Ετσι, περιμένουμε να αυξηθεί κι άλλο εκτιμώντας κυρίως τις θετικές προοπτικές του τουρισμού για το φετινό καλοκαίρι. Στη Lidl Ελλάς κινούμαστε βάσει του πλάνου μας καταγράφοντας σταθερά θετική πορεία. Η χρονιά που πέρασε ήταν επιτυχημένη με ισχυρές επιδόσεις, όχι μόνο χάρη στο επιχειρηματικό μας μοντέλο, αλλά και στο πάθος και την εμπειρία των πάνω από 6.700 ανθρώπων μας. Τα μηνύματα για τη φετινή χρονιά είναι θετικά, είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να επαναλάβουμε αντίστοιχες επιδόσεις».

Κλείνοντας ο κ. Μπραντενμπούργκερ αναφέρεται στις προτεραιότητες που πρέπει να τεθούν από την επόμενη κυβέρνηση.

«Προτεραιότητα οφείλει να είναι η πολιτική και οικονομική σταθερότητα και η εφαρμογή ισότιμων όρων που θωρακίζουν τον υγιή ανταγωνισμό. Καθαροί κανόνες σημαίνει πάνω απ’ όλα ουσιαστικό όφελος για την τσέπη του μέσου καταναλωτή. Η ανάκαμψη της οικονομίας, η δημιουργία υψηλών ρυθμών ανάπτυξης και σταθερών θέσεων εργασίας περνούν μέσα από την παραγωγή εμπορεύσιμων προϊόντων, τη δυναμική ενθάρρυνση δραστηριοτήτων που δημιουργούν προστιθέμενη αξία, τις εξαγωγές, την έρευνα, την τεχνολογική ανάπτυξη και την καινοτομία. Απαραίτητη προϋπόθεση και κοινός τόπος όλων αυτών είναι οι επενδύσεις. Και η περαιτέρω ενθάρρυνση των επενδύσεων μπορεί να γίνει μέσα από την έννοια της ασφάλειας και την εφαρμογή ελκυστικών φορολογικών μοντέλων. Ολα αυτά εγγυώνται στο βάθος του χρόνου τη στήριξη του μέσου εισοδήματος, την αύξηση της αγοραστικής δύναμης και τη συνολική ευημερία. Ταυτόχρονα, η επένδυση στην εκπαίδευση αποτελεί βασική αρχή για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε πρωτοπόροι στην προώθηση της διττής εκπαίδευσης με το πρόγραμμα “Lidl UP: Learn & Work” δίνοντας στους νέους μια καλή ευκαιρία να εισέλθουν στην αγορά εργασίας», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμη

«Ηρακλής ΙΙΙ» και στο βάθος ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας

Ο Μητσοτάκης «κοιτάει» τους ακτοπλόους, ο Παππάς… τοποθετείται στον ΣΥΡΙΖΑ, η επίδοση κατασχέσεως στον κυρ Παντελή και η μεγάλη μέρα της Attica Group

Σαλαζάρ (Fitch): Πώς θα επιστρέψει η Ελλάδα στην επενδυτική βαθμίδα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version