Με ένα διετές επενδυτικό πλάνο 100 εκατ. ευρώ και με νέα διοίκηση στο «τιμόνι» της, η Lidl Ελλάς ετοιμάζεται να ξεκινήσει με δυναμικό τρόπο το 2022. «To 2021 κινηθήκαμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα, ανταποκρινόμενοι στις ιδιαιτερότητες της COVID-19 εποχής στον μακρύ δρόμο προς την κανονικότητα, με γνώμονα πάντα να είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στους Ελληνες καταναλωτές», σημειώνει στην πρώτη του συνέντευξη νέος Πρόεδρος διοίκησης της αλυσίδας κ. Μάρτιν Μπράντενμπούργκερ που περιλαμβάνεται στην ετήσια ειδική έκδοση “Οι leaders της οικονομίας” του business stories.

Και προσθέτει: «Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να εξασφαλίζεται πάντα η φρεσκάδα των προϊόντων μας αλλά και ενισχύσαμε τις συνεργασίες μας με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, προσθέτοντας νέα τοπικά προϊόντα στα ράφια μας. Εξάλλου, η τοπικότητα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τη Lidl Ελλάς, διότι μόνο έτσι μπορούμε να οικοδομήσουμε στενές συνεργασίες. Σήμερα, περισσότερο από το 60% του τζίρου προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων Ελλήνων προμηθευτών. Και το σημαντικότερο, ο μέσος όρος εξόφλησης των προμηθευτών μας ανέρχεται στις 42 ημέρες, όταν ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι σήμερα στις 113 ημέρες. Ακόμα και μέσα στην κρίση, αποτελέσαμε αξιόπιστο εργοδότη και ενισχύσαμε το αίσθημα εργασιακής ασφάλειας στους εργαζομένους μας. Επιπλέον ενισχύσαμε με νέες προσλήψεις ένα μεγάλο μέρος των καταστημάτων μας. Ο σεβασμός προς τους ανθρώπους μας, η ειλικρίνεια, η αξιοκρατία και η ισότητα βρίσκονται στην καρδιά της κουλτούρας μας ως εργοδότη. Στη Lidl Ελλάς, εξάλλου, τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στην ποιότητα. Aπό την ποιότητα των προϊόντων μέχρι την ποιότητα των επαγγελματικών σχέσεων. Γιατί ποιότητα σημαίνει προπαντός υπευθυνότητα, αξιοπιστία, δικαιοσύνη, βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές, το αδιαπραγμάτευτο των ατομικών δικαιωμάτων, συμπερίληψη χωρίς όρια, διαφορετικότητα».

Θετικά κλείνει η χρονιά

Οικονομικά το 2021 θα κλείσει θετικά για τη Lidl Ελλάς. «Χάρη στην άρτια οργάνωση και το εκπαιδευμένο προσωπικό μας, αντεπεξήλθαμε με επιτυχία στις αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών και επομένως, θα καταφέρουμε να κλείσουμε με θετικό πρόσημο και στον στόχο που είχαμε θέσει για φέτος», απαντά ο κ. Μπράντενμπούργκερ.

«Η οικονομική μας δύναμη, η διαχειριστική ικανότητα και το στρατηγικό όραμα για την επόμενη μέρα μας δίνουν τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να επενδύουμε και να τηρούμε το φιλόδοξο στρατηγικό σχέδιο για τα επόμενα χρόνια», προσθέτει.

Νέες επενδύσεις

Στα σχέδια της νέας διοίκησης περιλαμβάνεται και ένα σημαντικό πλέγμα επενδύσεων. «Τα επόμενα δύο χρόνια οι επενδύσεις μας σε νέα καταστήματα και τεχνικές υποδομές θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ», λέει ο κ. Μπράντενμπούργκερ. «Εχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Και τα επόμενα βήματά μας θα συνεκτιμήσουν με ακόμα μεγαλύτερο βάρος τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης. Στον προγραμματισμό για τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων μας λαμβάνουμε υπόψη προϋποθέσεις βιώσιμης δόμησης και επενδύουμε σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ολα τα καταστήματα και οι αποθήκες μας διαθέτουν ήδη αντλίες θερμότητας, ενώ στον προγραμματισμό μας έχουμε εντάξει την τοποθέτηση 25 φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων σε καταστήματα, καθώς και σε μία αποθήκη μέχρι το 2026. Επιπλέον, κάνουμε στη Lidl Ελλάς χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις μας στο 100%».

Εξάλλου η επιλογή προσανατολισμού προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Lidl Ελλάς για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελούν πλέον προτεραιότητα.

«Προσφέροντας καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, αναλάβαμε την πρωτοβουλία της δημιουργίας ελεύθερου δικτύου Wi-Fi σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων μας. Στον ίδιο δρόμο και με στόχο να προσφέρουμε μία προσωποποιημένη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες του προγράμματος πιστότητας Lidl Plus θα εμπλουτίσουμε την εφαρμογή με νέες λειτουργίες και προσωποποιημένο περιεχόμενο. Παράλληλα, αξιολογούμε τη μόνιμη υιοθέτηση ευέλικτων εργασιακών μοντέλων και ροών εργασίας που εφαρμόστηκαν μέσα στην πανδημία, με στόχο να μετασχηματίσουμε το εργασιακό περιβάλλον προς ένα καλύτερο ψηφιακό αύριο», τονίζει ο κ. Μπράντενμπούργκερ.

«Τέλος, αφουγκραζόμενοι τις διεθνείς, αλλά και εγχώριες τάσεις και προκλήσεις, προχωρούμε διαρκώς στην επαναξιολόγηση και την επικαιροποίηση των βασικών πυλώνων της στρατηγικής μας για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτό, η προστασία του κλίματος, η διαφύλαξη των φυσικών πόρων, η προστασία της βιοποικιλότητας, η προάσπιση της υγείας και ο διαρκής διαφανής διάλογος με τα ενδιαφερόμενα μέρη μας αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές για τις υπεύθυνες πρακτικές μας σε όλο το φάσμα της αλυσίδας αξίας μας. Ο στόχος μας να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι, ο σεβασμός προς τους καταναλωτές, τους ανθρώπους και το περιβάλλον παραμένουν η κινητήρια δύναμή μας ανεξάρτητα από τις προκλήσεις».

Ανατιμήσεις

Ο ίδιος θεωρεί ότι οι πληθωριστικές πιέσεις που ασκούνται διεθνώς πιθανόν να συνεχίσουν τουλάχιστον ως τις αρχές της επόμενης χρονιάς. «Και σε συνδυασμό με την κρίση στη διεθνή εφοδιαστική αλυσίδα αποτελούν μεγάλες προκλήσεις για το λιανεμπόριο στο σύνολο. Εμείς από πλευράς μας θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε τη σχέση καλύτερης ποιότητας και καλύτερης τιμής στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μας, διασφαλίζοντας τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και πιστοποιήσεων, όπως εξάλλου κάνουμε χρόνια τώρα κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κόσμου», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμη

Bίκυ Σάφρα: Η Ελληνίδα χρυσή κληρονόμος και το δικαστικό θρίλερ για μια περιουσία 16 δισ. δολαρίων

Ρεύμα: Στο τραπέζι νέα μέτρα για την ανακούφιση καταναλωτών – Μεγαλώνει ο αριθμός των διακανονισμών, φόβοι για ανείσπρακτες οφειλές

Η μάχη των εργολάβων ξεκίνησε, η Πειραιώς θέλει την HSBC, τα 2 νέα πρόσωπα του ΤΧΣ, στη Eurobank μελετούν, το οικόπεδο Παρασκευαΐδη στη Συγγρού και μια κυρία φεύγει