Η Toyota Motor αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη για τα ετήσια κέρδη της, μετά τη εμπορική συμφωνία της Ιαπωνίας με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Ντόναλντ Τραμπ, η οποία απέτρεψε το χειρότερο σενάριο για δασμούς σε αυτοκίνητα και ανταλλακτικά.
Η Toyota κατάφερε να ανταποκριθεί στις εκτιμήσεις για τα λειτουργικά κέρδη στο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, τα αποτελέσματα της Toyota για το τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με τις μέσες εκτιμήσεις της LSEG διαμορφώθηκαν ως εξής: Έσοδα: 12,38 τρισ. γιεν (περίπου 81 δισ. δολάρια) έναντι 12,18 τρισ. γιεν και λειτουργικά κέρδη: 834 δισ. γιεν έναντι 863,1 δισ. γιεν,
Ο ανακοίνωσε πτώση σχεδόν 28% στα κέρδη σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν πάνω από 8%.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αναμένει λειτουργικά κέρδη ¥3,4 τρισ. (22 δισ. δολάρια) για τη χρήση που λήγει τον Μάρτιο του 2026. Αν και η εν λόγω εκτίμηση υπολείπεται των εκτιμήσεων των αναλυτών για ¥3,9 τρισ., είναι υψηλότερη από την προηγούμενη πρόβλεψη των ¥3,2 τρισ.
Η πιο αισιόδοξη εικόνα για το δεύτερο εξάμηνο έρχεται σε αντίθεση με ένα δύσκολο δεύτερο τρίμηνο, όπου τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 27%, στα ¥840 δισ., σε μεγάλο βαθμό λόγω των διμερών εμπορικών εντάσεων.
Οι παγκόσμιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν προετοιμαστεί για ζημίες δισεκατομμυρίων από τον εμπορικό πόλεμο του Τραμπ, με κάποιους να αυξάνουν τιμές ή να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής τους στις ΗΠΑ, ενώ άλλοι μείωσαν την παραγωγή. Ωστόσο, πιο πρόσφατες ενδείξεις αποκλιμάκωσης και συμφωνιών με βασικούς εμπορικούς εταίρους έχουν ξεκαθαρίσει αρκετά το τοπίο για τα επόμενα τρίμηνα, όπως σημειώνει το Bloomberg.
Οι Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν πλέον δασμούς της τάξης του 15% στα αυτοκίνητα και τα ανταλλακτικά που εξάγουν στις ΗΠΑ έπειτα από διμερή συμφωνία τον Ιούλιο. Αν και αυτό συνιστά σημαντική αύξηση από τον προηγούμενο δασμό του 2,5%, είναι πολύ χαμηλότερο από τον επιπλέον δασμό 25% με τον οποίο είχε απειλήσει ο Τραμπ.
Παρά τις πιέσεις, η Toyota κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων στο πρώτο μισό της χρήσης. Επίσης αρχίζει να ανακτά χαμένο έδαφος στην Κίνα, όπου κυριαρχούν οι εγχώριες εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων με επικεφαλής τη BYD.
Διαβάστε ακόμη
Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Επενδυτικό κάλεσμα για 3+1 στρατηγικούς τομείς στην Ελλάδα
Παγκόσμιο sell-off στα chips: Εξαϋλώθηκαν 500 δισ. δολ. εν μέσω φόβων για «φούσκα» στην AI (γράφημα)
Προσωπικός αριθμός: Λήγει η προθεσμία – Όλα τα SOS για την έκδοσή του (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.