Η Morrison Supermarkets ανακοίνωσε υψηλότερες πωλήσεις στο α΄ τρίμηνο της χρήσης 2022, χάρη στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις βελτιώσεις σε συγκεκριμένες μονάδες καθώς αίρονται οι περιορισμοί για τον κορονοϊό.

Η βρετανική εταιρεία σούπερ-μάρκετ ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στις 14 εβδομάδες μέχρι τις 9 Μαΐου, αυξήθηκαν 5,3% σε ετήσια βάση ή 3,3% εξαιρουμένων των καυσίμων.

Σε συγκρίσιμη βάση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 4,7% σε ετήσια βάση ή 2,7% χωρίς τα καύσιμα.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις α΄ τριμήνου αυξήθηκαν 8,7% χωρίς τα καύσιμα σε σχέση με το 2020.

Στη διάρκεια της περιόδου, το κόστος που συνδέεται άμεσα με τον κορονοϊό διαμορφώθηκε στα 27 εκατ. Στερλίνες (38,1 εκατ. Δολάρια), ανέφερε η Morrison.

Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου υπερδιπλασιάστηκαν σε ετήσια βάση.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως αναμένει τα αποτελέσματα για τη χρήση 2022 να είναι αντίστοιχα των εκτιμήσεων.

Τα προσαρμοσμένα προ φόρων κέρδη εκτιμώνται υψηλότερα των 431 εκατ. Στερλίνων.

Οι εκτιμήσεις της εταιρείας κάνουν λόγο για προσαρμοσμένο προ φόρων κέρδη 435 εκατ. στερλίνων.

Επίσης, η Morrison αναμένει ότι η χρήση 2023 θα είναι μια χρονιά σημαντικών κερδών, μόλις ανακάμψουν πλήρως τα κέρδη σε τομείς που έχουν πληγεί από την πανδημία.

Διαβάστε ακόμη:

Ώρα αποφάσεων για τα «κορωνοχρέη» σε αναστολή: Η αγορά ανοίγει, τα μέτρα προστασίας αποσύρονται

Aγωνία αλλά και αγώνας δρόμου για τους Βρετανούς τουρίστες – Στο Λονδίνο ο Θεοχάρης

ΗΠΑ: Εκτός λειτουργίας ο αγωγός της Colonial Pipeline μετά την κυβερνοεπίθεση