Δημιουργήθηκε το 1997 στο Λος Γκάτος της Καλιφόρνια και έκτοτε έχει εξελίχθεί στη δημοφιλέστερη ίσως πλατφόρμα που προσφέρει συνδρομητική υπηρεσία streaming και δίνει στα μέλη μας τη δυνατότητα να βλέπουν τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες χωρίς διακοπές για διαφημίσεις.

Το Netflix εισήλθε στη βιομηχανία παραγωγής περιεχομένου το 2013, ξεκινώντας από την πρώτη της σειρά, το House of Cards και έχει κυκλοφορήσει εκατοντάδες πρωτότυπες σειρές ή ταινίες ξεπερνώντας οποιοδήποτε άλλο δίκτυο ή καλωδιακό κανάλι. Η είσοδός του στην Ελλάδα έγινε το 2016. Σήμερα έχει 183 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ ο μαζικός εγκλεισμός στο σπίτι λόγω κορωνοϊού και lockdowns ευνόησε το Netflix, το οποίο ανακοίνωσε ότι αύξησε κατά 15,8 εκατομμύρια τους συνδρομητές του σε όλο τον κόσμο μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Παράλληλα, το διάστημα αυτό προσέλαβε άλλα 2.000 άτομα για να αντεπεξέλθει στην αυξημένη διεθνή ζήτηση.
Αυτή τη στιγμή το Νetflix βρίσκεται σε ένα «ενάρετο κύκλο», με τη έννοια ότι αναπτύσσει τις δραστηριότητές του και διευρύνει το προβάδισμά του έναντι άλλων ανταγωνιστικών υπηρεσιών streaming, όπως αναφέρει σε σημείωμά της η Pivotal Research Group, η οποία γι’ αυτούς ακριβώς τους λόγους αύξησε και την τιμή – στόχο για τη μετοχή στα 650 δολάρια, με δυνητική άνοδο 28% από την τιμή κλεισίματος της Τρίτης.

Όπως αναφέρει το BusinessInsider.com, το Netflix αυξάνει τη βάση των χρηστών του, γεγονός που δίνει στην εταιρεία περισσότερο κεφάλαιο που θα μπορεί να ξοδέψει για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχόμενου, γεγονός που αυξάνει τη δυνητική target market. Αυτό αφήνει ανοιχτά τα περιθώρια για μελλοντικές αυξήσεις και στις τιμές για τους συνδρομητές, αναφέρει η Pivotal.

Η κατάσταση που επικρατεί συμβάλλει στην αύξηση των εμποδίων για την είσοδο σε άλλες υπηρεσίες streaming ενώ το Netflix επωφελείται επίσης από την αύξηση των ευρυζωνικών ταχυτήτων, επιτρέποντας στην εταιρεία να «επιστρέφει σχεδόν χωρίς κόστος» στις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιούνται από εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αναφέρει η Pivotal.

Επιπλέον, από τον Ιανουάριο του 2021 το Netflix αναμένεται να προχωρήσει σε νέα αύξηση της τιμής. Η τελευταία έγινε τον Απρίλιο του 2019 και η συνδρομή αυξήθηκε κατά ένα με δύο δολάρια.

Σύμφωνα με την Pivotal η υπηρεσία streaming Disney+ λειτουργεί συμπληρωματικά προς το Netflix, δεδομένου ότι απευθύνεται κυρίως σε παιδιά κάτω των 13 ετών. Επιπλέον, η υπηρεσία streaming της Disney μπορεί να επιδεινώσει την τάση των καταναλωτών να ανταλλάσσουν το παραδοσιακό cable box που διαθέτουν για υπηρεσίες streaming, ωφελώντας ενδεχομένως το Netflix.

Η μετοχή της Netflix ενισχύθηκε κατά 6% την Τετάρτη και από τις αρχές του έτους έχει κερδίσει 65%. Το α’ εξάμηνο του 2020 η Netflix υπερδιπλασίασε τους νέους συνδρομητές της σε ετήσια βάση.