Θετικές επιδόσεις και τη φετινή χρονιά, σε συνέχεια του πολύ καλού 2018, σημειώνει το NJV Plaza του ομίλου Βαρδινογιάννη στο Σύνταγμα, παρά το γεγονός της αύξησης του ανταγωνισμού και της προσθήκης χιλιάδων νέων δωματίων το τελευταίο διάστημα στην ελληνική πρωτεύουσα.

«Tο ξενοδοχείο συνεχώς ανανεώνεται, προχωρήσαμε τα τελευταία τρία χρόνια σε ευρύ πρόγραμμα ανακαίνισης, χωρίς να σταματήσει η λειτουργία του ξενοδοχείου», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Βάνα Λαζαράκου, γενική διευθύντρια του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης χθες, προσθέτοντας ότι το επενδυτικό πρόγραμμα ανήλθε σε επίπεδα άνω των 5 εκατ. ευρώ. «Η φετινή χρονιά μας προβλημάτισε στο ξεκίνημά της, δεδομένου ότι το πρώτο τρίμηνο ξεκίνησε δύσκολα, ωστόσο στην πορεία πήγε πολύ καλύτερα».

Ειδικότερα, ως προς τις επιδόσεις του NJV Plaza Athens, η αύξηση της μέσης τιμής για το 2018 ήταν κατά 12% έναντι του 2017 και αντίστοιχη ήταν η άνοδος και στα έσοδα.

Για το 2019, στο δεκάμηνο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου, η αύξηση της μέσης τιμής ήταν κατά 6%, ενώ στα έσοδα υπήρξε σταθερότητα, στα ίδια επίπεδα με το 2018, δεδομένης και της ανόδου του ανταγωνισμού. «Υπολογίζεται ότι το τελευταίο διάστημα και ειδικά την περίοδο 2018- 2019 προστέθηκαν περί τα 3.000 δωμάτια στην Αθήνα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δημήτρης Σκλαβενίτης από την εμπορική διεύθυνση του ξενοδοχείου.

Ως προς τους επισκέπτες, οι εθνικότητες με τη μεγαλύτερη αύξηση πέρυσι ήταν με ποσοστό 66% ο Καναδάς, με 58% η Κίνα και με 30% οι ΗΠΑ, ενώ για τη χρονιά που φτάνει τώρα στο τέλος της τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν οι επισκέπτες από την Κίνα (61%) και την Ιαπωνία (+22%).

Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, είναι πολλοί οι επισκέπτες από το Ισραήλ, την Κίνα, την Κύπρο αλλά και Ελληνες, ενώ για τη θερινή περίοδο είναι πολλοί οι επισκέπτες από Αμερική, Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία. Η μέση διαμονή είναι στο 2,2 ωστόσο οι επισκέπτες από μακρινούς προορισμούς (Καναδάς, Αυστραλία) διαμένουν περισσότερο φτάνοντας τις 3,2 ημέρες. Η πληρότητα στο ξενοδοχείο 182 δωματίων κυμαίνεται μεταξύ 69- 74% ενώ στο 25% είναι οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες, με μεγάλο μερίδιο των οικογενειών από την ομογένεια.

Ο όμιλος δίνει μεγάλη έμφαση και στο κομμάτι της βιωσιμότητας (αναβάθμιση συστημάτων ψύξης, φωτισμού, εκπαίδευση προσωπικού για θέματα εξοικονόμησης ενέργειας κ.τ.λ.)και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ενδεικτικά, έχει αυξηθεί ο αριθμός των ωφελούμενων από το πρόγραμμα ΕΚΕ της εταιρείας κατά 20% το 2019, ενώ στο επίκεντρο βρίσκεται και ο πολιτισμός με σειρά πρωτοβουλιών για την προβολή των πολιτιστικών δράσεων της ελληνικής πρωτεύουσας, για εκθέσεις Ελλήνων ζωγράφων εντός του ξενοδοχείου, δημιουργία βιβλιοθήκης κ.α.. Πέρυσι, το ξενοδοχείο είχε μείωση κατά7,3% ως προς το ενεργειακό κόστος παρά το γεγονός ότι υπήρξε αντίστοιχη αύξηση στις διανυκτερεύσεις και πέτυχε μείωση αποβλήτων κατά 7,1 λίτρα ανά διανυκτέρευση.

Ως προς την πρόβλεψη για τους επόμενους μήνες, οι επιτελείς του ξενοδοχείου επεσήμαναν ότι το κλείσιμο της φετινής χρονιάς θα είναι καλό, ενώ θετικά είναι τα μηνύματα για το 2020 με αυξημένη ζήτηση ειδικά από το Μάρτιο και μετά.