Ένα μεγάλο έργο, που αλλάζει ριζικά την εμπειρία των πελατών στα καταστήματα ΟΠΑΠ, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Πρόκειται για τη νέα εφαρμογή OPAP Store App, μια από τις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η εταιρεία με εντατικούς ρυθμούς για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δικτύου της και της λειτουργίας της.

Κωστής Πάικος, Digital Director του ΟΠΑΠ

«Μέχρι σήμερα, η εμπειρία των πελάτων είναι κατά κύριο λόγο «φυσική», με την ανάγκη εξυπηρέτησής τους από το προσωπικό των καταστημάτων ΟΠΑΠ. Με τη νέα εφαρμογή, οι πελάτες απολαμβάνουν μια νέα, αναβαθμισμένη εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, έχοντας δυνατότητα αυτόνομου, real-time, στοιχηματισμού, χωρίς την ανάγκη συμμετοχής του προσωπικού του καταστήματος στη διαδικασία», εξηγεί ο κ. Κωστής Πάικος, Digital Director του ΟΠΑΠ.

Το μεγαλύτερο δίκτυο ΙοΤ στην Ευρώπη

Για το συγκεκριμένο έργο, ήταν κανονιστικά απαραίτητος ο εντοπισμός της θέσης των κινητών συσκευών των πελατών και η επιβεβαίωση ότι βρίσκονται εντός κάποιου καταστήματος ΟΠΑΠ.

«Για να ικανοποιήσουμε τη συγκεκριμένη ανάγκη, υλοποιήσαμε ένα από τα μεγαλύτερα οικοσυστήματα «Internet of Things» στην Ευρώπη, το οποίο αξιοποιεί περισσότερες από 11.000 συσκευές ανίχνευσης (Beacons), σε περίπου 3.600 καταστήματα ΟΠΑΠ.

Με τη βοήθεια μιας πλατφόρμας διαχείρισης που υποστηρίζεται από τεχνολογίες μηχανικής εκμάθησης (machine learning), το οικοσύστημα αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποιούμε υπηρεσίες και περιεχόμενο στη συσκευή κάθε πελάτη, αμέσως μόλις αυτή εντοπιστεί και επιβεβαιωθεί ότι βρίσκεται μέσα σε ένα κατάστημα», τονίζει ο κ. Πάικος.

Πώς μπήκε στα καταστήματα ΟΠΑΠ η νέα εφαρμογή

Ματθαίος Ματθαίου, Chief Operations Officer του ΟΠΑΠ

Όσον αφορά στην υλοποίηση του έργου, ο κ. Ματθαίος Ματθαίου, Chief Operations Officer του ΟΠΑΠ, τονίζει: «Οι υψηλές απαιτήσεις του έργου μας οδήγησαν στην ανάπτυξη μοναδικής – για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς – τεχνογνωσίας. Η συγκεκριμένη λύση υλοποιήθηκε σταδιακά ξεκινώντας από επιλεγμένες πιλοτικές εγκαταστάσεις. Ταυτόχρονα, συντάχθηκαν εξατομικευμένες μελέτες ανά κατάστημα, μέσω των οποίων καθοριζόταν ο αναγκαίος αριθμός beacon, τα σημεία τοποθέτησης και η σηματοδότηση ζωνών εντός των καταστημάτων.

Η πιλοτική φάση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και στη συνέχεια προωθήθηκαν ενέργειες για την πλήρη κάλυψη του δικτύου, τον έλεγχο των αποτελεσμάτων και τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών υλοποίησης και των μηχανισμών ελέγχου. Μετά την ολοκλήρωση της κάλυψης του δικτύου υλοποιήθηκε εκτεταμένο πρόγραμμα διασφάλισης ποιότητας, μέσω προσομοίωσης του «customer journey» στα καταστήματα».

 

Ευαγγελία Παπαργύρη, Νetwork Development Manager του ΟΠΑΠ

Όπως προσθέτει η κα. Ευαγγελία Παπαργύρη, Νetwork Development Manager του ΟΠΑΠ, «το πιλοτικό λανσάρισμα της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο νομό Λάρισας, τον Φεβρουάριο. Ακολούθησαν δύο επιπλέον κύκλοι διασφάλισης ποιότητας, μέχρι τα μέσα Ιουνίου, όταν και κυκλοφόρησε η αναβαθμισμένη εφαρμογή με την ενσωμάτωση του προγράμματος loyalty «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις», καθώς και πληροφοριακού περιεχόμενου για τα υπόλοιπα επίγεια παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Με αυτόν τον τρόπο, δίνεται στους πελάτες μας η δυνατότητα να παίζουν, να ενημερώνονται και να λαμβάνουν επιβραβεύσεις μέσω της ίδιας εφαρμογής!

Παράλληλα, αναπτύσσουμε νέα και καινοτόμα κανάλια επικοινωνίας, προκειμένου να προσφέρουμε προσωποποιημένο περιεχόμενο και επιλογές, βάσει των προτιμήσεων και των προσδοκιών των πελατών μας».

Διαβάστε ακόμη

Πώς στέκεται η Ελλάδα στη νέα παγκόσμια επενδυτική καταιγίδα

JP Morgan: Παραμένει «φθηνό» το ελληνικό Χρηματιστήριο

EuroAsia Interconnector: Στη Nexans το συμβόλαιο για τη διασύνδεση Κύπρου – Κρήτης