Τα επόμενα βήματα που θα επεκτείνουν το εύρος δραστηριοτήτων της Μοτοδυναμική εξετάζει η διοίκηση. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνει ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Πάρης Κυριακόπουλος, αναζητείται το μοντέλο και ο τρόπος που θα μπορούσε η εισηγμένη να εξελιχθεί και σε πάροχο τεχνολογικών υπηρεσιών προς τον ευρύτερο κλάδο της αυτοκίνησης. Παράλληλα στο βάθος παραμένει και η πρόθεση της εταιρείας να ενισχύσει σε επόμενη φάση τη θέση της στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Κάτι που είχε γνωστοποιήσει ο κ. Κυριακόπουλος και στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές τον περασμένο μήνα.

«Υπάρχουν διάφορες εταιρείες στο χώρο της αυτοκίνησης που χρειάζονται συστήματα και κοιτάμε πως μπορούμε εμείς να παρέχουμε τις ψηφιακές πλατφόρμες ώστε κι αυτοί με τη σειρά τους να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στους καταναλωτές», έλεγε ο κ. Κυριακόπουλος στο περιθώριο του φετινού οικονομικού Φόρουμ των Δελφών. Όπως εξηγούσε το λογισμικό αλλά και οι πλατφόρμες που αναπτύσσονται και λειτουργούν για την Sixt θα μπορούσε να ανοίξει και προς άλλες εταιρείες, μικρότερες, στο χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτων, οπότε η εταιρεία να εξελιχθεί σε πάροχο ψηφιακών υπηρεσιών. «Εχουμε να προσφέρουμε τα συστήματα και το λογισμικό που θα είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τα μικρότερα γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων διασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή διασύνδεση τους με όλα τα συστήματα και τις πλατφόρμες κρατήσεων, μάρκετινγκ κοκ.», σημείωσε διευκρινίζοντας πως προς το παρόν η εταιρεία αναζητά τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να προχωρήσει σε αυτή τη δραστηριότητα εμπορικά, τεχνολογικά κοκ μετεξελισσόμενη και σε έναν ‘κόμβο’ για τον ευρύτερο κλάδο.

Επίσης ο κ. Κυριακόπουλος τόνισε πως πρόθεση της Μοτοδυναμική είναι η ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει ήδη η Μοτοδυναμική στο Β2Β και στο εξωτερικό

Ερωτηθείς για το θέμα μιας πιθανής συνεργασίας με κάποια απ’ τις ανερχόμενες δυνάμεις στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, ο ίδιος επανέλαβε ότι η Μοτοδυναμική παρακολουθεί το συγκεκριμένο χώρο, εστιάζοντας στις αγορές της Κίνας, των ΗΠΑ αλλά και άλλων ανερχόμενων δυνάμεων σε αυτό το κομμάτι. Ωστόσο είναι κάτι που θα έχει κάποιο αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου.

«Καταρχάς ήδη διαθέτουμε ηλεκτρικά οχήματα. Στην Porsche σήμερα δύο απ’ τα έξι μοντέλα είναι ηλεκτρικά. Δύο είναι υβριδικά και το ένα θα γίνει ηλεκτρικό του χρόνου. Οπότε του χρόνου θα έχουμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά, δύο ηλεκτροποιημένα και ένα με βενζινοκινητήρα. Από εκεί και έπειτα για τις ανερχόμενες δυνάμεις, κοιτάμε αρκετά πράγματα. Εάν φτάσουμε στο σημείο να κάνουμε μία συμφωνία το σίγουρο θα είναι πως θα αφορά κάτι που θα μας ταιριάζει. Η Μοτοδυναμική έχει το DNA της. Ο πελάτης όταν έρχεται σε εμάς περιμένει να λάβει συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Και επίσης αυτή η νέα συνεργασία να είναι μακροπρόθεσμη. Σκεφτείτε ότι έχουμε τη yamaha 55 χρόνια! Τέτοιες συνεργασίες θέλουμε να χτίσουμε. Οπότε όλες αυτές οι νέες εταιρείες πρέπει να μπουν με μία λογική ότι εδώ δεν θα έχεις έναν συνέταιρο για δυο – τρία χρόνια».

Αναγνώρισε πάντως πως οι κινεζικές εταιρείες είναι αυτές που θα αλλάξουν τελικά και την αγορά της παγκόσμιας αυτοκίνησης.  «Η Κίνα είναι η επόμενη Κορέα, για να μην πω ότι είναι η επόμενη Ιαπωνία στο χώρο της αυτοκίνησης. Απλά τα μεγέθη θα είναι πιο μεγάλα. Το ότι θα πάρουν τη θέση που τους αξίζει κάτω απ’ τον ήλιο είναι δεδομένο. Δεν υπάρχει συζήτηση επ αυτού. Το ερώτημα είναι το μερίδιο που θα πάρουν τελικά» σχολίασε.

Διαβάστε ακόμη

Βίλα Βγενόπουλου: Στις 15 Μαΐου ο επαναληπτικός εκούσιος πλειστηριασμός (pics)

Ο χαμογελαστός Κολωνακιώτης καταπίνει τον θυμωμένο μπουμπουριστό, έκλεισε το deal της Κέρκυρας, η Prodea πυργοδέσποινα στο Ελληνικό και το… mon amour γράμμα στον ΑΔΜΗΕ

Ξεκινούν με… ψιλά γράμματα τα νέα μέτρα για τα Airbnb

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ