Οι πωλήσεις και τα κέρδη της Hugo Boss αναμένεται να υποχωρήσουν το 2026, προτού επιστρέψουν σε τροχιά ανάπτυξης το επόμενο έτος, καθώς ο γερμανικός οίκος μόδας δρομολογεί μια νέα στρατηγική, ύστερα από τις δυσκολίες και τις καθυστερήσεις που προκάλεσε το προηγούμενο πλάνο.

Οι πωλήσεις σε σταθερό νόμισμα προβλέπεται να μειωθούν το 2026 κατά μονοψήφιο ποσοστό, ενώ τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν μεταξύ 300 και 350 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Η εκτίμηση αυτή είναι χαμηλότερη από τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Η ανάπτυξη αναμένεται να επανέλθει το 2027 και να επιταχυνθεί το 2028, μετά την εφαρμογή ενός προγράμματος περιορισμού των διαθέσιμων προϊόντων και μείωσης του κόστους. Η εταιρεία θα αυξήσει επίσης τις τιμές σε ορισμένα είδη της, με στόχο την ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους το 2026 και μετέπειτα. Σε πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα, επαναβεβαίωσε τη φιλοδοξία της να πετύχει περιθώριο κέρδους 12% επίπεδο που είχε αρχικά θέσει ως στόχο για το 2025.

Η επανεκκίνηση αυτή έρχεται μετά από μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων, στη διάρκεια της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Ντάνιελ Γκρίντερ ανέβαλε την υλοποίηση τους μεσοπρόθεσμους στόχους που είχε παρουσιάσει το 2021, μεταξύ των οποίων και τον στόχο για 5 δισ. ευρώ έσοδα το 2025. Ο Γκρίντερ έχει επικεντρωθεί στην προσέλκυση νεότερων καταναλωτών, ωστόσο η ζήτηση ιδίως στην Κίνααποδείχθηκε πιο υποτονική από τις προσδοκίες.

Παρότι ο Γκρίντερ ανανέωσε τα brands Hugo και Boss, ο τομέας γυναικείας ένδυσης παραμένει αδύναμος. Οι αναλυτές της Bloomberg Intelligence εκτιμούν ότι συνεισφέρει περίπου 10% των συνολικών πωλήσεων, στοιχείο που δείχνει ότι η ενίσχυσή του θα μπορούσε να είναι κρίσιμη για την αύξηση της κίνησης στα καταστήματα. Η Hugo Boss ανέφερε σήμερα ότι σκοπεύει να αναδιαμορφώσει τη συλλογή γυναικείας ένδυσης γύρω από βασικά, διαχρονικά προϊόντα, ενώ για τη μάρκα Hugo θα υιοθετήσει μια «πιο προσιτή γκάμα προϊόντων» με έμφαση στη σύγχρονη ραπτική.

«Η Boss προχωρά ξεκάθαρα σε ένα reset, καθώς επιδιώκει να τοποθετηθεί σε τροχιά κερδοφόρας ανάπτυξης στο μέλλον», ανέφεραν οι αναλυτές της RBC, με επικεφαλής τη Μαντζάρι Νταρ, σε σημείωμά τους. «Παρατηρούμε επίσης στρατηγικό ενδιαφέρον για την BOSS από τον όμιλο Frasers Group, ο οποίος, κατά την άποψή μας, επιδιώκει να ενισχύσει τον πιο ενεργό του ρόλο».

Η Νταρ αναφερόταν στον αυξημένο έλεγχο από τη Frasers Group, τον μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας με μερίδιο 25%. Η Frasers είχε απειλήσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά ότι θα καταψηφίσει οποιαδήποτε πρόταση για μέρισμα, υποστηρίζοντας ότι τα διαθέσιμα κεφάλαια πρέπει να επενδυθούν στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε ότι δεν στηρίζει πλέον τον πρόεδρο του εποπτικού συμβουλίου, Στέφαν Στουρμ. Η Hugo Boss ανακοίνωσε ότι ο Στουρμ σκοπεύει να παραμείνει στη θέση του.

Διαβάστε ακόμη

Πλαστικά: Η παγκόσμια «βόμβα» που γιγαντώνεται Γιατί το 2040 μοιάζει ήδη εφιαλτικό

Zara: Αντέχει την κόπωση των καταναλωτών με ισχυρές πωλήσεις τον Νοέμβριο

Ποιοι διεθνείς παίχτες κοιτούν τις ελληνικές τράπεζες (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα