Το αποφασιστικό βήμα για το σχηματισμό ισχυρού βραχίονα λιανικής κάνει ο Όμιλος Quest του Θόδωρου Φέσσα. Η Info Quest Technologies θα εισφέρει τα πάσης φύσεως καταστήματα που σήμερα ελέγχει, ως επί το πλείστον Xiaomi Stores, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα mistore-greece.gr, στη νέα εταιρεία Retailco Hellenic Μονοπρόσωπη Α.Ε.. Η τελευταία θα εξελιχθεί σε φορέα που θα συγκεντρώσει τη δραστηριότητα λιανικής του Ομίλου, με ένα ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, μετά και τις εξαγορές των Μπενρουμπή και Γ.Ε. Δημητρίου την τελευταία διετία.
Σύμφωνα με την Έκθεση Εκτίμησης της PKF Ευρωελεγκτικής Α.Ε. εύλογη καθαρή θέση του εισφερόμενου κλάδου, μαζί με τις σχετικές εμπορικές συμβάσεις, αποθέματα και υποδομές, αποτιμήθηκε σε περίπου 9,2 εκατ. ευρώ και θα αποτελέσει τη βάση για το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας, η οποία θα ανήκει κατά 100% στην Info Quest Technologies.
Η καταχώριση της πράξης διάσπασης στο Γ.Ε.ΜΗ. πραγματοποιήθηκε στις 12/11.
Η δημιουργία και ενίσχυση της Retailco σηματοδοτεί την αυτονόμηση της λιανικής δραστηριότητας και εντάσσεται στη στρατηγική αναδιάρθρωσης του Ομίλου Quest, με στόχο να λειτουργεί κάθε επιχειρηματικός πυλώνας με πλήρη επιχειρησιακή και χρηματοοικονομική αυτοτέλεια.
Παράλληλα, ανοίγει τον δρόμο για νέες συνέργειες μεταξύ των θυγατρικών, ειδικά μετά την ενσωμάτωση των Μπενρουμπή και Γ.Ε. Δημητρίου, και δίδοντας ευελιξία και επιλογές για τη μελλοντική εξέλιξη αυτής της δραστηριότητας, ανάλογα με το μέγεθος της.
Οπότε και η απόσχιση και εισφορά του κλάδου λιανικής στην Retailco εντάσσεται σε ένα πολύ ευρύτερο σχέδιο του Ομίλου Quest και του Θόδωρου Φέσσα: τη διαμόρφωση μιας ενιαίας πλατφόρμας λιανικής και καταναλωτικών συσκευών, που θα καλύπτει κάθε πτυχή της «ηλεκτρικής» και «έξυπνης» καθημερινότητας.
Όπως είχε εξηγήσει ο ίδιος πέρυσι σε συνέντευξη του στο business stories, στόχος του είναι ο Όμιλος να γίνει «διαχειριστής και προμηθευτής όλων των συσκευών που μπαίνουν στην πρίζα» – από τα smartphones και τις μικροσυσκευές έως τα κλιματιστικά και τα οικιακά προϊόντα.
Ήδη ο Όμιλος έχει αποκτήσει παρουσία σε κρίσιμες κατηγορίες, όπως ο κλιματισμός, οι οικιακές μικροσυσκευές, τα είδη τεχνολογίας και τηλεφωνίας ενισχύοντας ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως Xiaomi, Toyotomi, Singer, Ιζόλα, IZZY, Tefal, SEB, Rowenta, Krups και Moulinex. Παράλληλα κάνει και βήματα επέκτασης στο εξωτερικό, επεκτείνοντας τη δραστηριότητα της Xiaomi στη Ρουμανία.
Στόχος, όπως είχε δηλώσει, είναι μια ολιστική προσέγγιση της αγοράς, με μάρκες «που έχουν ευχαριστημένους πελάτες και τις θέλει ο κόσμος».
Η δημιουργία της Retailco αποτελεί έτσι φυσική συνέχεια αυτής της στρατηγικής ενοποίησης. Ο ίδιος μάλιστα είχε προαναγγείλει στη συνέντευξη ότι σε δεύτερο χρόνο θα μπορούσε να υπάρξει μια αναδιοργάνωση της δομής του ομίλου με σκοπό να δημιουργηθεί «μια ενιαία ομπρέλα που θα ενοποιήσει το σύνολο της συγκεκριμένης δραστηριότητας».
Διαβάστε ακόμη
O τελευταίος σαμουράι του trading – Πώς από τα 13.600 δολάρια έφτασε στα 150 εκατομμύρια
El Petrol: Στην Coral πέρασαν οι εγκαταστάσεις της στο Πέραμα (pics)
Η κινεζική οικονομία παραπαίει: Η πτώση των επενδύσεων φέρνει πλήγμα στην ανάπτυξη (γράφημα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.