Η επιχείρηση των ιπτάμενων ταξί απέχει τουλάχιστον δύο χρόνια από την απογείωσή της, αλλά ήδη υπάρχει ενοποίηση μεταξύ των νεοσύστατων επιχειρήσεων, με προεξάρχουσα την Joby Aviation με έδρα την Καλιφόρνια, η οποία κατασκευάζει όλα τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, εξαγοράζoντας το Uber Elevate, το αεροσκάφος της Uber.

Αυτή η επένδυση θα επιτρέψει στην Joby να χρησιμοποιεί την εφαρμογή της Uber, για να προσφέρει υπηρεσίες μετακινήσεων με αεροπορικά ταξί, όταν το ιπτάμενο όχημα της εταιρείας θα τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2023. Με τους όρους συναλλαγής να μην έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμα, η Uber, γνωστοποίησε ότι πρόσφερε ένα επενδυτικό πακέτο 75 εκατ. δολ. στην Joby Aviation και ένα επιπλέον πακέτο ύψους 50 εκατ. δολαρίων για τη σειρά ελικοπτέρων τύπου C της εταιρείας.

«Είμαστε περήφανοι που συνεργαστήκαμε με την Uber Elevate πέρυσι και είμαστε ακόμη υπερήφανοι που τους καλωσορίζουμε στην ομάδα Joby σήμερα», δήλωσε ο Τζο Μπέβιρτ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Joby Aviation, σε μια ανακοίνωση που ανακοίνωσε τη συμφωνία.

Η CEO της Uber, Ντάρα Χοσροσχάι, δήλωσε στο CNBC ότι, «Η εταιρεία θα ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κατασκευάσει, ποιες είναι οι διαδρομές, ποιες είναι οι δεξιότητες που πρέπει να κατέχει ο εκάστοτε οδηγός αλλά και  την ακριβή κατασκευή των ελικοπτέρων, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς».

«Αυτά τα εργαλεία και τα νέα μέλη της ομάδας θα είναι πολύτιμα για εμάς καθώς επιταχύνουμε τα σχέδιά μας για εμπορική κυκλοφορία», δήλωσε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Η Joby Aviation μέχρι πρότινος,  έχει κατασκευάσει ένα δοκιμαστικό ηλεκτρικό ιπτάμενο όχημα που μπορεί να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες και έναν πιλότο έως 150 μίλια, με την εταιρεία να πραγματοποιεί τακτικά δοκιμαστικές πτήσεις, αλλά το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν έχει ακόμη πιστοποιηθεί από την FAA. Αυτό που μένει τώρα, είναι η  εταιρεία να δώσει στη δημοσιότητα τις τελικές τιμές για ένα ταξίδι με το «εναέριο ταξί», κάτι που θα αποτελέσει ένδειξη, για το αν η ιδέα θα «απογειώσει» τους περιπετεώδεις ταξιδιώτες ανά τον κόσμο ή θα εξαναγκαστεί σε «ανώμαλη προσγείωση.»

Διαβάστε ακόμη:

Αλ. Δανιηλίδης (Αθηναϊκή Ζυθοποιία): «Το 2022 θα αρχίσουμε να προσεγγίζουμε τη βάση που είχαμε το 2019»

Αμφίβολο αν θα κατέβει η ΟΝΕΧ στο διαγωνισμό για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Ryanair: Στο Δικαστήριο της ΕΕ για την κρατική στήριξη στην KLM