Η Starbucks προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στο μενού της, αφαιρώντας 13 ροφήματα, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης της στρατηγικής της. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της αλυσίδας στο Business Insider, η απόφαση αυτή αφορά προϊόντα που, είτε δεν είναι τόσο δημοφιλή, είτε απαιτούν πολύπλοκη και χρονοβόρα προετοιμασία, είτε μοιάζουν με άλλα που παραμένουν στο μενού.

«Ως μέρος του σχεδίου μας να επιστρέψουμε στις ρίζες μας, απλοποιούμε το μενού μας, εστιάζοντας σε λιγότερα, αλλά πιο δημοφιλή προϊόντα, τα οποία θα παράγονται με άριστο τρόπο», ανέφερε η αλυσίδα σε σχετικό email. «Αυτή η αλλαγή θα επιτρέψει περισσότερη καινοτομία, θα μειώσει τους χρόνους αναμονής, θα βελτιώσει την ποιότητα και τη συνοχή των προϊόντων και θα ευθυγραμμίσει το μενού με την ταυτότητά μας ως εταιρεία καφέ».

Η αλυσίδα σχεδιάζει να μειώσει το συνολικό της μενού κατά περίπου 30% μέχρι τον Σεπτέμβριο 2025, δίνοντας χώρο για νέα προϊόντα.

Τα Frappuccino «κόβονται» – Ποιες επιλογές αποσύρονται

Οι μεγαλύτερες περικοπές αφορούν κυρίως παραλλαγές Frappuccino, καθώς και ροφήματα όπως το Matcha Lemonade και το Honey Almondmilk Flat White.

Αναλυτικά, πλέον, οι καταναλωτές δεν θα μπορούν πλέον να παραγγείλουν τα εξής:

  1. Iced Matcha Lemonade
  2. Espresso Frappuccino
  3. Caffè Vanilla Frappuccino
  4. White Chocolate Mocha Frappuccino
  5. Java Chip Frappuccino
  6. Chai Crème Frappuccino
  7. Caramel Ribbon Crunch Crème Frappuccino
  8. Double Chocolaty Chip Crème Frappuccino
  9. Chocolate Cookie Crumble Crème Frappuccino
  10. White Chocolate Crème Frappuccino
  11. White Hot Chocolate
  12. Royal English Breakfast Latte
  13.  Honey Almondmilk Flat White

Το νέο μοντέλο λειτουργίας της Starbucks

Η Starbucks, επιχειρεί να βελτιώσει την αποδοτικότητά της και να δώσει έμφαση στα πιο κερδοφόρα προϊόντα της. Παράλληλα, η εταιρεία προσαρμόζεται στις νέες τάσεις της αγοράς, εισάγοντας καινοτόμα ροφήματα και απλοποιώντας τη διαδικασία παραγγελίας και εξυπηρέτησης των πελατών.

Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν στην αναζωογόνηση της αλυσίδας ή αν οι φανατικοί καταναλωτές θα δυσαρεστηθούν από την απόσυρση αγαπημένων επιλογών.

Διαβάστε ακόμη 

Μάχη μέχρις εσχάτων για τον έλεγχο της Fed – Γιατί οι Τραμπικοί επιμένουν στο κυνήγι της Λίζα Κουκ (πίνακας)

Reuters: Οι τρεις όροι του Πούτιν για ειρήνη στην Ουκρανία – Αν αρνηθεί το Κίεβο, συνεχίζεται ο πόλεμος

Η ΕΕ πιέζει τις ΗΠΑ να μειωθούν οι δασμοί σε κρασί και ποτά – Ανησυχία στον κλάδο για το 15%

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα