Η εφαρμογή Temu, η οποία έχει κερδίσει θεαματική δημοτικότητα στους Αμερικανούς καταναλωτές, μετατοπίζει τις επιχειρηματικές προτεραιότητες πέρα ​​από τις ΗΠΑ.

Η Temu, που ανήκει στον κινεζικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου PDD Holdings, θέλει να περιορίσει τους κινδύνους και να αναζητήσει άλλες πηγές ανάπτυξης. Ένας καταλύτης για τη στροφή είναι τα προβλήματα του TikTok με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, σύμφωνα με πηγές της Wall Street Journal.

Η εταιρεία εστιάζει περισσότερο στην απόκτηση καταναλωτών από την Ευρώπη και άλλες χώρες. Ως αποτέλεσμα, αναμένει τώρα λιγότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεών της να προέρχονται από τις ΗΠΑ φέτος, σε σύγκριση με το 60% πέρυσι.

Είναι μια αξιοσημείωτη αλλαγή στρατηγικής για μια εταιρεία που σε λιγότερο από δύο χρόνια έγινε η δεύτερη πιο δημοφιλής εφαρμογή αγορών στις ΗΠΑ μετά το Amazon.com.

Η παρατεταμένη κρίση του TikTok, παρά τις πολυετείς δαπανηρές προσπάθειες για την αντιμετώπιση των ανησυχιών της Ουάσιγκτον για την ασφάλεια των δεδομένων, λειτούργησε ως κλήση αφύπνισης για την Temu και τον Κινέζο ιδιοκτήτη της, σύμφωνα με τις πηγές.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ανησυχίες για παρόμοιες ενέργειες κατά της Temu έχουν διεισδύσει στην ηγεσία του ομίλου PDD από τα τέλη του 2022, όταν η κυβέρνηση Μπάιντεν απείλησε να απαγορεύσει το TikTok, είπαν οι πηγές, και ώθησε την Temu να επιταχύνει την επέκταση σε χώρες εκτός ΗΠΑ.

Όταν η Βουλή των Αντιπροσώπων ενέκρινε το νομοσχέδιο για το TikTok τον Μάρτιο, αυτοί οι φόβοι εντάθηκαν και ελήφθη η απόφαση ότι την Temu πρέπει να κινηθεί πιο γρήγορα για να μειώσει την εξάρτησή της από την αγορά των ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμη

JP Morgan: Γιατί συνεχίζει να προτείνει τα ελληνικά ομόλογα – Οι εκτιμήσεις για την ελληνική οικονομία

Τράπεζες: Κινητικότητα με… όχημα την υψηλή ρευστότητα – Τα deals εντός και εκτός Ελλάδας

Γιώργος Νίκας: Ξανά στο στόχαστρο για μεζονέτα στην Τήνο (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ