search icon

Επιχειρήσεις

Το στρατηγικό σχέδιο των Πολωνών της Pepco στην ελληνική αγορά

Ως ως το τέλος της χρονιάς θα έχουν ανοίξει τα 10 πρώτα καταστήματα της αλυσίδας που αναπτύσσεται ραγδαία σε όλη την Ευρώπη με «αιχμή» την ένδυση, αλλά και τα είδη για το σπίτι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές

Full επίθεση! Οι Πολωνοί της Pepco άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, στο Retail Park Πειραιώς, και όπως φαίνεται ήρθαν αποφασισμένοι να ταράξουν τα νερά της ελληνικής αγοράς με ένα πλάνο επιθετικής ανάπτυξης ενός δικτύου καταστημάτων το οποίο ακόμα οι ίδιοι δεν προσδιορίζουν δημοσίως αλλά φαίνεται ότι θα είναι τριψήφιου αριθμού με βάση την εμπειρία της διείσδυσης τους σε Ρουμανία (πάνω από 400 καταστήματα) και Βουλγαρία (πάνω από 100 καταστήματα). Δύο αγορές με τις οποίες ο Όμιλος αποφάσισε να συνδέσει και την ελληνική θέτοντας την υπό την διοίκηση της ρουμανικής ομάδας.

Ήδη όπως ανακοίνωσαν χθες η επικεφαλής Νότιας Ευρώπης της Pepco, κα Άνκα Σαντού και ο υπεύθυνος ανάπτυξης Ρουμανίας, Βουλγαρίας και Ελλάδας κ. Μπογκντάν Γκριγκορίου ως το τέλος της χρονιάς θα έχουν ανοίξει τα δέκα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας που αναπτύσσεται ραγδαία σε όλη την Ευρώπη με «αιχμή» την ένδυση –κυρίως παιδική- αλλά και τα είδη για το σπίτι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.

Μάλιστα το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας είναι σχεδόν έτοιμο και αναμένεται να λειτουργήσει την ερχόμενη εβδομάδα στην Αθήνα, επί της οδού Πέτρου Ράλλη, γειτνιάζοντας με ένα απ’ τα υπερμάρκετ του Ομίλου Σκλαβενίτης.

Μάλιστα η κα Σαντού εξήγησε πως η στρατηγική ανάπτυξης δικτύου της Pepco περιλαμβάνει εμπορικά κέντρα, πάρκα, υπερμάρκετ αλλά και εμπορικούς δρόμους και «να βρίσκεται όσο το δυνατόν εγγύτερα στους πελάτες της». Μία στρατηγική που έχει οδηγήσει τον όμιλο Pepco σε ένα απίστευτο σπριντ όπου μέσα σε λίγα χρόνια έχει φθάσει σχεδόν τα 3000 καταστήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη!

«Στόχος του Ομίλου είναι να γίνουμε το μεγαλύτερο, το καλύτερο, το φθηνότερο και το πλέον δημοφιλές discount brand για την ένδυση και τα οικιακά είδη στην Ευρώπη και αποστολή μας να παρέχουμε στους πελάτες μας την πλέον εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα που χρειάζονται και έχουν ανάγκη, ώστε να ντύσουν τις οικογένειες τους, να διακοσμήσουν τα σπίτια τους και να μπορούν να ανταποκριθούν στην εύρυθμη λειτουργία του νοικοκυριού τους με τις χαμηλότερες τιμές», σημείωσε η κα Ραντού.

Απ’ τα προβλεπόμενα δέκα καταστήματα κατά το επόμενο τρίμηνο, σύμφωνα με τον κ. Γκριγκορίου έχουν ήδη υπογραφεί συμφωνίες για τα επτά, οπότε και έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες για να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα. Μετά το κατάστημα στην Πέτρου Ράλλη, σειρά θα πάρει το κατάστημα στη Λάρισα (εντός του Fashion City) και ακολούθως ένα στο Ίλιον, και δύο στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον κ. Γκριγκορίου η έναρξη των δραστηριοτήτων της Pepco στην Ελλάδα μπορεί να συμπίπτει με μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, εν τούτοις ο ίδιος εκτιμά ότι αυτό μπορεί τελικά να ευνοήσει την αλυσίδα. Κι αυτό διότι είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στο θέμα τιμής σε συνάρτηση με την ποιότητα.

Ειδικά καθώς η αλυσίδα, τόσο στο κομμάτι της ένδυσης με μεγαλύτερη στόχευση στο παιδί, όσο και στα είδη για το σπίτι έχει φροντίσει να έχει τιμές που σίγουρα θα βάλουν «φωτιά» στον ανταγωνισμό. Και μπορεί το πρώτο κατάστημα να είναι ακριβώς απέναντι από ένα απ’ τα μεγαλύτερα καταστήματα Jumbo εν τούτοις η επιλογή των Πολωνών να κινηθούν με καταστήματα γύρω στα 500 τμ περισσότερο τους κατατάσσει άμεσα ανταγωνιστές στις αλυσίδες της «γρήγορης μόδας» (ειδικά στο σκέλος της παιδικής ένδυσης), στα είδη «bazaar» των Σούπερ Μάρκετ και στα μικρά καταστήματα οικιακού εξοπλισμού.

Η κα Σαντού πάντως αρνήθηκε να προσδιορίσει το συνολικό επενδυτικό πλάνο της Pepco στην Ελλάδα αλλά και τον αριθμό των καταστημάτων στον οποίο στοχεύει κάνοντας λόγο για μία δυναμική εξέλιξη που μπορεί να ανατραπεί. «Στη Ρουμανία εκτιμούσαμε ότι θέλαμε κάπου 250 καταστήματα και έχουμε φθάσει αισίως τα 400», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Η Ελλάδα είναι η 17η αγορά στην οποία μπαίνουμε και στις περισσότερες ήδη έχουμε καταφέρει να χτίσουμε ηγετικό προφίλ», δήλωσε απ’ την πλευρά του ο κ. Γκριγκορίου με την κα Σαντού να υπογραμμίζει ότι είναι τόσο ραγδαία η ανάπτυξη «που κάθε δύο με τρία χρόνια σε κάθε αγορά που ανοίγουμε διπλασιάζουμε την παρουσία μας».

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης της Pepco σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Ελλάδα κ. Μπογκντάν Γκριγκορίου

Με περισσότερα από 18 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η Pepco εξυπηρετεί πλέον πάνω από 20 εκατομμύρια πελάτες τον μήνα, προσφέροντας στις χαμηλότερες τιμές, ρούχα για όλη την οικογένεια, είδη οικιακής χρήσης και παιχνίδια. Με την έδρα της στο Πόζναν της Πολωνίας, η εταιρεία απασχολεί περίπου 24.000 υπαλλήλους σε 17 χώρες σε όλη την Ευρώπη.

Τα πρώτα 14 καταστήματα Pepco άνοιξαν στην Πολωνία το 2004. Η Pepco επεκτάθηκε στην Τσεχία και τη Σλοβακία το 2013 και μεταξύ 2015 και 2017 άνοιξε καταστήματα στην Κροατία, την Ουγγαρία, τη Λιθουανία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία. Από το 2018 έχουν ανοίξει καταστήματα σε Λετονία, Εσθονία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σερβία, Ισπανία, Αυστρία και Γερμανία.

Εν τω μεταξύ το 2015 σχηματίστηκε ο Όμιλος Pepco στον οποίο εντάχθηκε και η αλυσίδα Poundland, η οποία λειτουργεί ανεξάρτητα απ’ την Pepco. Η Poundland εμπορεύεται διεθνώς επίσης και με την επωνυμία Dealz μαζί με την PGS (παγκόσμια εταιρεία sourcing), που συνεργάζεται πολύ στενά και με τις δύο.

Διαβάστε ακόμη:

Στην σελίδα των φορολογουμένων μπαίνει το Eispraxis

Τσαμάζ: Γιατί ο ΟΤΕ «επενδύει» στις ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω κινητού

Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» για το Bella Vita και την οικογένεια Αγούδημου (pics)

Exit mobile version