search icon

Επιχειρήσεις

Warply: Νέο Loyalty προϊόν για τουριστικές επιχειρήσεις

Η νέα υπηρεσία απευθύνεται στην Τουριστική Αγορά προσφέροντας αυτοματοποιήσεις, τρόπους και μεθοδολογίες επικοινωνίας και επιβράβευσης στους πελάτες

Η Warply ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας εξειδικευμένης υπηρεσίας Traveler CRM & Loyalty αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για την υπηρεσία “Tourism Booster” που αφορά σε εταιρείες του τουριστικού κλάδου που θέλουν να ψηφιοποιήσουν το πελατολόγιο τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.  Η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε Ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε άλλους κλάδους του τουρισμού, και προσφέρει αυτοματοποιήσεις, τρόπους και μεθοδολογίες επικοινωνίας και επιβράβευσης  επισκέπτη ώστε κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση να μπορεί να θεσπίζει άμεσες αλλά και μακροχρόνιες πολιτικές επιβράβευσης στο κοινό του τουριστικού κλάδου.

Το ‘Tourism Booster by Warply’ έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλύπτει τις πολιτικές GDPR τόσο σε νέο όσο και σε υφιστάμενο πελατολόγιο. Επίσης μπορεί εύκολα να διασυνδεθεί με κάθε σύστημα διαχείρισης καταλύματος (PMS), ενώ διακρίνεται για την ευκολία στη διαχείριση και την πληρότητα σε λειτουργικότητες που προσφέρει, όπως σύστημα επιβράβευσης πελάτη, marketing automations, αυτοματοποιημένα recommendations, content management, προσφορά συνδυαστικών πωλήσεων, κτλ.

Ο Γιάννης Δοξαράς, Warply CEO δήλωσε σχετικά «Έχοντας δημιουργήσει τη μεγαλύτερη τουριστική πλατφόρμα στην Ελλάδα – αυτή του Visit Greece app, αντλήσαμε την ανάγκη από πολλούς συνεργάτες στον κλάδο του τουρισμού, για μια εξειδικευμένη υπηρεσία CRM & Loyalty για τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία. Έτσι, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μια νέα και άκρως εξειδικευμένη λύση επιβράβευσης επισκεπτών μέσα από την οποία κάθε επιχείρηση θα μπορεί να κατανοήσει το πραγματικό προφίλ των πελατών της, να δημιουργήσει αντίστοιχες ενέργειες marketing και προώθησης και να υλοποιήσει εξατομικευμένες λύσεις επιβράβευσης».

Διαβάστε ασκόμη:

TτΕ: Ανάπτυξη 4,2% για το 2021 – Δίδυμα προβλήματα νέα «κόκκινα» & αναβαλλόμενος φόρος

Εμπόριο – Έρευνα: Σε τρία χρόνια η επιστροφή στα επίπεδα προ πανδημίας

DBRS: Οι ελληνικές τράπεζες γύρισαν σελίδα – Μπήκαν οι βάσεις για τον μετασχηματισμό τους

Exit mobile version