Ανοδικά τα έσοδα της Wind Eλλάς για το πρώτο τρίμηνο του 2020, με την εταιρεία  να καταγράφει πλέον 17 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά κατά 4,1% ετησίως, στα  125,6 εκατ. ευρώ και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα 32,3 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20,4 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.

Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εμπειρία του πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών. Οσον αφορά ειδικότερα τις επιδόσεις του πρώτου τριμήνου είναι οι εξής:

·         +66% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G

·         +87% ετησίως η βάση πελατών NGA

·         638.500 πελάτες σταθερής συνολικά, +3,1% ετησίως

·         Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700

·         Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020

·         98% η κάλυψη 4G

·         Ενεργοποιήθηκαν 13.300 γραμμές NGA

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.

Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020, σύμφωνα με τη διοίκηση, αποτελεί η εμπειρία του πελάτη. «Η εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.