search icon

Επιχειρήσεις

Xiaomi: Ρεκόρ στις πωλήσεων τη Single Day

Η Xiaomi πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισεκατομμυρίων γιουάν

To φεστιβάλ αγορών Singles Day εκτόξευσε στα ύψη τις πωλήσεις της Κινεζικής εταιρείας ηλεκτρονικών ειδών smartphone και ευρείας κατανάλωσης Xiaomi, σε όλες τις πλατφόρμες.

Από τις 23 Οκτωβρίου έως το τέλος της ημέρας στις 11 Νοεμβρίου, η Xiaomi είπε ότι πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισεκατομμυρίων γιουάν (3,11 δισεκατομμύρια δολάρια) σε πλατφόρμες όπως οι Alibaba’s Tmall and Taobao, JD.com, Pinduoduo και Douyin.

Οι μετοχές της Xiaomi αυξήθηκαν για λίγο περισσότερο από 2% στις συναλλαγές στο Χονγκ Κονγκ αργά το πρωί της Δευτέρας. Στον αντίποδα οι μετοχές της Alibaba και της JD.com έχασαν τα προηγούμενα κέρδη τους.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι δύο κολοσσοί διαδικτυακών αγορών αρνήθηκαν να μοιραστούν τα συνολικά στοιχεία για το φεστιβάλ αγορών Singles Day.

Η JD είπε μόνο ότι ο όγκος συναλλαγών και παραγγελιών έφτασε σε υψηλά ρεκόρ. Η Alibaba είπε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων, οι αριθμοί παραγγελιών και οι συμμετέχοντες έμποροι αυξήθηκαν από ένα χρόνο πριν.

Η Xiaomi ανέφερε ότι το smartphone Xiaomi 14 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στο Tmall της Alibaba από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου. Η εταιρεία διεκδίκησε επίσης την πρώτη θέση σε διάφορες κατηγορίες πωλήσεων smartphone κινεζικών επωνυμιών σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.

«Πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του Mi14 δημιουργούν αύξηση κερδών και πιθανή αναβάθμιση αποτίμησης στο μέλλον», έγραψαν οι αναλυτές της HSBC σε έκθεση της 6ης Νοεμβρίου.

«Αυξάνουμε τις προβλέψεις μας για την αποστολή smartphone για τη Xiaomi κατά 7% το 2023 σε περίπου 150 εκατομμύρια μονάδες και κατά 6% το 2024 σε 160 εκατομμύρια μονάδες», ανέφεραν οι αναλυτές.

Χαμηλές προσδοκίες

Την τελευταία δεκαετία, το Singles Day επεκτάθηκε από ένα μονοήμερο φεστιβάλ αγορών σε μια περίοδο πολλών εβδομάδων με προσφορές αγορών σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες στην Κίνα.

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μελλοντικό εισόδημα έχει επηρεάσει τις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα τα τελευταία χρόνια.

Ενόψει του φετινού φεστιβάλ αγορών, μια έρευνα της Bain and Company διαπίστωσε ότι το 77% των καταναλωτών στην Κίνα δεν σχεδίαζε να αυξήσει τις δαπάνες.

Διαβάστε ακόμη

Σε ιδιωτικά «χέρια» η Alpha Bank μετά το deal με UniCredit – Στην ΕΤΕ η «σκυτάλη» της αποεπένδυσης

Bloomberg: Πώς σχολιάζει την αποεπένδυση του ΤΧΣ από τις ελληνικές τράπεζες

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Σε λειτουργία το νέο μικρό υδροηλεκτρικό Μακροχώρι ΙΙ στην Ημαθία (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version