«Λιγότερο αυτοκίνητο, περισσότερη και συστηματική χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς» συνιστούν οι πολιτικοί και οι συγκοινωνιολόγοι. Πρωταρχικό επιχείρημά τους είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, αλλά τον τελευταίο καιρό σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το επιχείρημα της εξοικονόμησης καυσίμων.

Ήδη στη Γερμανία η Ομοσπονδιακή Βουλή καθιέρωσε, από την 1η Ιουνίου και μέχρι τον Σεπτέμβριο, το αποκαλούμενο «εισιτήριο των εννέα ευρώ».Με αυτό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν για έναν ολόκληρο μήνα τα μέσα μαζικής μεταφορά στην πόλη τους, αλλά και να ταξιδεύουν όπου επιθυμούν με τοπικά τρένα. Μόνο τα τρένα υψηλής ταχύτητας και τις αμαξοστοιχίες InterCity δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν.

Το πρότυπο του Λουξεμβούργου

Πρόκειται για μία δελεαστική προσφορά. Εννοείται ότι τα εννέα ευρώ είναι μία τιμή εντελώς συμβολική. Αλλά σε αυτή την περίπτωση γιατί να μην καταργηθεί εντελώς το αντίτιμο;

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στην Deutsche Welle