Η Alimia Group, υπό τον έλεγχο του Θανάση Λασκαρίδη και το γιου του Οδυσσέα προχώρησε σε παραγγελία δύο υπερ δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC (Very Large Crude Carrier), στα κινεζικά ναυπηγεία Hengli Shipbuilding.
Πρόκειται για την πρώτη επένδυση του ομίλου στην κατηγορία των πλοίων που μεταφέρουν αργό πετρέλαιο. Τα νέα δεξαμενόπλοια αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο στα τέλη του 2026 και στις αρχές του 2027, δηλαδή νωρίτερα από τον μέσο όρο των σημερινών παραγγελιών.
Η Alimia Group και η Laskaridis Maritime δημιουργήθηκαν πριν από περίπου τέσσερα χρόνια, έπειτα από τον επιχειρηματικό διαχωρισμό μεταξύ των αδελφών Θανάση και Πάνου Λασκαρίδη. Ο Πάνος συνέχισε με τη Laskaridis Shipping και τη Lavinia Corp., ενώ ο Θανάσης χάραξε νέα πορεία, εστιάζοντας αρχικά στα bulk carriers και σταδιακά στα tankers. Συνολικά στον στόλο τους έχουν 28 φορτηγά πλοία εκ των οποίων 3 capesize, 18 Kamsarmax 7 ultramax και έξι δεξαμενόπλοια εκ των οποίων ένα LR2 και 5 MR2.. Όλα τα δεξαμενόπλοια είναι υπό ναυπήγηση και από από αυτό τα LR2 θα παραδοθεί σε δύο μήνες, ενώ τα 5 MR2 από τον Ιούλιο του 2026 έως και το πρώτο εξάμηνο του 2027.
Επίσης υπό ναυπήγηση είναι 7 φορτηγά πλοία με παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2026.
Το 2023, ο όμιλος έκανε το πρώτο του βήμα στα δεξαμενόπλοια με την παραγγελία ενός LR2 στα ναυπηγεία Yangzijiang, ενώ το 2024 ακολούθησε νέα συμφωνία για πέντε MR2 product carriers στο Penglai Zhongbai Jinglu Ship Industry.
Η πρόσφατη παραγγελία στα Hengli έρχεται ως το επόμενο φυσικό βήμα, σηματοδοτώντας την είσοδο της Alimia στα μεγάλα πλοία μεταφοράς αργού.
Διαβάστε ακόμη
Μύκονος: Άλλαξε χέρια το ημιτελές συγκρότημα της Κατερίνας Μαλαματίνα – Πόσο πουλήθηκε (pics)
Ο Mr «Big Short» προειδοποιεί για το AI boom: «Ισως είναι ώρα να σταματήσουμε να παίζουμε» (tweet)
Τι βάζουμε στον καφέ μας; 7 τρόποι να τον κάνουμε λίγο πιο υγιεινό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.