search icon

Ναυτιλία

Αντώνης και Φίλιππος Λαιμός: Το νεότευκτο «Μιαούλης 21» ύψωσε τη γαλανόλευκη

Με την παραλαβή του δεξαμενόπλοιου ο Όμιλος ολοκλήρωσε το ναυπηγικό πρόγραμμα που έτρεχε στις γιάρδες DAEHAN και περιελάμβανε τη ναυπήγηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων

Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία ENESEL της οικογένειας Νικόλαου Σπ. Λαιμού συμμετέχει ενεργά στην εθνική προσπάθεια προσπάθεια ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού νηολογίου της ελληνικής σημαίας.

Ειδικότερα, ύψωσε την γαλανόλευκη στο νεότευκτο suezmax δεξαμενόπλοιό της, «Miaoulis 21», μεταφορικής ικανότητας 157.500 τόνων dw.

Το πλοίο, ναυπηγημένο στις γιάρδες της DAEHAN, εντάχθηκε στον στόλο της εταιρείας τον περασμένο Μάρτιο όμως με απόφαση της οικογένειας Λαιμού, άλλαξε στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου και πιο συγκεκριμένα στις 9 του μήνα νηολόγιο και ενεγράφη στο ελληνικό νηολόγιο.

Τα ελληνόκτητα πλοία είναι μοιρασμένα σε 29 νηολόγια. Το 23% είναι εγγεγραμμένα στη Λιβεριανή σημαία, το 22% στα Νησιά Μάρσαλ, τα ο 16% στη Μάλτα, το 14% στο ελληνικό από 5% σε Κύπρο και Μπαχάμες 1% στη Σιγκαπούρη, 1% στην Κίνα και 3% σε άλλα.

Ο ελληνόκτητος στόλος αποτελεί το 54,3% τους ευρωπαϊκού-ΕΕ και το 19,7% του παγκόσμιου.

Με την παραλαβή του δεξαμενόπλοιου ο Όμιλος ολοκλήρωσε το ναυπηγικό πρόγραμμα που έτρεχε στις γιάρδες DAEHAN και περιελάμβανε τη ναυπήγηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων.

Επίσης την περασμένη άνοιξη οι Λαιμοί παρέλαβαν το δεύτερο φορτηγό πλοίου Capesize χωρητικότητας 180.000 τόνων dw. Πρόκειται για το «Thalassini Agatha».

H Enesel S.A. ιδρύθηκε το 2003 από τον καπετάν Νικόλα Σ. Λαιμό, απόγονο παραδοσιακής οικογένειας από τις Οινούσσες με πορεία στη ναυτιλία που πλησιάζει τους δύο αιώνες. Τα ηνία έχουν οι γιοί του Αντώνης και Φίλιππος.

Το 2012, και αφού ο όμιλος προχωρούσε στη σταδιακή αποχώρησή του από τον τομέα των φορτηγών-bulk carriers, πραγματοποιήθηκε μια εξαιρετικά δυναμική στροφή προς τον τομέα διαχείρισης containerships με την παραλαβή 14 νεότευκτων πρωτοποριακών πλοίων, δέκα μεταφορικής ικανότητας 14.300 teu το καθένα και τέσσερα μεταφορικής ικανότητας 10.600 teu το καθένα. Τα πλοία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νοτίου Κορέας και τέθηκαν υπό τον διαχειριστικό έλεγχο θυγατρικής εταιρείας του ομίλου το 2013 και 2014.

Από το 1983, όταν ο Νικόλας Σ. Λαιμός χάραξε τη δική του επιχειρηματική ρότα ιδρύοντας την ENSEL -που προέρχεται από τα αρχικά του ονοματεπώνυμου και το αρχικό γράμμα του πατρώνυμου, Σπύρος- έχουν ναυπηγηθεί για λογαριασμό του Ομίλου κοντά στα 50 πλοία, μεταξύ των οποίων υπερ-δεξαμενόπλοια, τα γνωστά στη ναυτιλία VLCC, καθώς και τα μεγάλα container vessels.

 

Πέρα από τις σπουδαίες επιδόσεις τους στη ναυτιλία, η οικογένεια του Νικόλα Σ. Λαιμού έχει πραγματοποιήσει σημαντικό κοινωφελές και πολιτιστικό έργο, κυρίως στην ιδιαίτερη πατρίδα τους, τις Οινούσσες.

Διαβάστε ακόμα:

Εθνική Τράπεζα: Οι όροι της νέας εθελούσιας – Bonus έως €180.000 σε όσους πατήσουν το κουμπί της εξόδου

Παραλλαγή «Όμικρον»: Κρούει τον κώδωνα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας – Πολύ υψηλή επικινδυνότητα

Καπραβέλος: Υπερμεταδοτική η Όμικρον – Σύσταση για rapid test στα μέσα μαζικής μεταφοράς (vid)

Exit mobile version