search icon

Ναυτιλία

Χάρης Βαφειάς: Η Imperial Petroleum αποπλήρωσε δάνειο $30 εκατ. από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας

Η διοίκηση της Imperial δήλωσε ότι επέλεξε να αποπληρώσει το δάνειο πριν από την λήξη τους  για να «αξιοποιήσει το πλεόνασμα των μετρητών της εν μέσω μιας θετικής περιβάλλον της αγοράς και να θωρακίσει τις ταμειακές της ροές»

Η εισηγμένη στην αμερικανική ναυλαγορά του Nasdaq, Imperial Petroleum, συμφερόντων του Χάρη Βαφειά αποπλήρωσε δάνειο ύψους 30 εκατ. δολαρίων από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία με έδρα την Ελλάδα ανέφερε ότι το οφειλόμενο ποσό είχε εξοφλήθηκε πλήρως και  πρόωρα.

Η κίνηση αυτή αυξάνει σε 10 τον αριθμό των μη επιβαρυμένων πλοίων στον στόλο της που αποτελείται από συνολικά 12 πλοία.

Μετά την αποπληρωμή, η υπό την ηγεσία του Χάρη Βαφειά εταιρεία μείωσε το συνολικό χρέος της σε μόλις $15 εκατομμύρια.

Η διοίκηση της Imperial δήλωσε ότι επέλεξε να αποπληρώσει το δάνειο πριν από τη λήξη του για να «αξιοποιήσει το πλεόνασμα των μετρητών της εν μέσω μιας θετικής περιβάλλον της αγοράς και να θωρακίσει τις ταμειακές της ροές».

Το δάνειο της ΕΤΕ ήταν εξασφαλισμένο με πρώτη προτεραιότητα υποθήκες επί των δύο πλοίων suezmax του 2007 δεξαμενόπλοια, το Suez Enchanted  και το Suez Protopia.

Τα δεξαμενόπλοια αποκτήθηκαν πέρυσι το καλοκαίρι για ένα en bloc έναντι $46,8 εκατ.

Η Imperial αποσχίστηκε από την StealthGas με τη δική της δημόσια εγγραφή στο χρηματιστήριο τον Δεκέμβριο του 2021 με τέσσερα πρώην δεξαμενόπλοια της StealthGas συμπεριλαμβανομένων τριών δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων μεσαίου βεληνεκούς και ένα aframax αργού πετρελαίου. Από τότε έχει προσθέσει δύο ακόμη MR και τέσσερα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, καθώς και τα suezmaxes.

Η εξόφληση του δανείου της NBG ακολουθεί γρήγορα από την την αποπληρωμή μιας άλλης μεγάλης δόσης του δανείου της εταιρείας χρέους.

Η εταιρεία επωφελήθηκε πλήρως από τις ισχυρές συνθήκες της αγοράς δεξαμενόπλοιων και κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 29,5 εκατ. δολαρίων για το περασμένο έτος.

Τα έσοδα για το 12μηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 100 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 79,6 εκατ. δολάρια ή 457,5%, σε σύγκριση με έσοδα 17,4 εκατ. δολαρίων για το 12μηνο του 2021, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των πλοίων της εταιρείας και των βελτιωμένων συνθηκών της ναυλαγοράς που οδήγησαν σε υψηλότερους ναύλους, ιδίως στην spot αγορά.

Η εταιρεία παρουσίασε καθαρά κέρδη ύψους 30 εκατ. δολαρίων, έναντι καθαρών ζημιών ύψους 3,6 εκατ. δολαρίων το 2021.

Διαβάστε ακόμα: 

Τα 4 μεγάλα επιχειρηματικά στοιχήματα του Γιάννη Αντετοκούνμπο 

Όμιλος Quest: Τα «χρυσά» deals που έχτισαν το «οικοδόμημα» του 1 billion plus (pic) 

OpenAl: Με έως $20.000 θα ανταμείβονται οι χρήστες για να βρουν σφάλματα στο ChatGPT

Exit mobile version