H εξαμηνιαία και ετήσια γενική συνέλευση της Intercargo πραγματοποιήθηκαν στη Σιγκαπούρη την περασμένη εβδομάδα για πρώτη φορά από το 2018.

Τα μέλη συμμετείχαν είτε διαδικτυακά είτε με φυσική παρουσία και εξέτασαν τόσο εικονικά όσο και αυτοπροσώπως την πορεία της Ένωσης και τα μέχρι σήμερα επιτεύγματά της ενώ καθόρισαν την πολιτική και τις προτεραιότητες για το μέλλον.

Με την ευκαιρία των συνεδριάσεων, ο πρόεδρος της IntercargΔημήτριος Φαφαλιός εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η Intercargo κατάφερε και πάλι να πραγματοποιήσει τις συνεδριάσεις της στην Ασία:

“Η Ένωσή μας είναι η φωνή των ποιοτικών πλοιοκτητών, διαχειριστών και φορέων εκμετάλλευσης πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε:

“Περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου στόλου λειτουργεί πλέον από την Ασία και είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε την σημασία της περιοχής για τον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου. Ήταν ανεκτίμητο να μπορέσουμε να συνεργαστούμε πρόσωπο με πρόσωπο με τα τοπικά μέλη μας και να ακούσουμε από πρώτο χέρι τις ανησυχίες τους. Αυτό ήταν ακόμη πιο σημαντικό όταν αναλογιζόμαστε τους περιορισμούς που αντιμετωπίσαμε όλοι μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των εμπειρίες που μοιραζόμαστε”, πρόσθεσε.

Στις συνεδριάσεις προήδρευσε ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτριος Φαφαλιός, ο αντιπρόεδρος Σπύρος Ταράσης, ο αντιπρόεδρος Uttam Kumar Jaiswal και ο πρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής Tom Keenan.

Σε μια γεμάτη ατζέντα, τα μέλη συζήτησαν την κατάσταση στην Ουκρανία, τα πρότυπα ποιότητας στον τομέα των χύδην φορτίων, την ασφάλεια, τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τις φιλοδοξίες απαλλαγής από τον άνθρακα, καθώς και τις τρέχουσες επιχειρησιακά θέματα που αντιμετωπίζει ο τομέας.

Επίσης, η Ένωση επανεξέτασε σημαντικά θέματα των μελών για την προώθηση της ανάπτυξής της και του σήματος ποιότητας που παρέχει η ιδιότητα μέλους της Intercargo.

Ο Δημήτρης Φαφαλιός σχολίασε: «Ακολουθώντας μια ταραχώδη περίοδο, οι διαχειριστές στην dry bulk ναυτιλία καλούνται να αντιμετωπίσουν την κατάσταση στην Ουκρανία, την ”κληρονομιά” της COVID-19 και φυσικά την ενσωμάτωση των στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην καθημερινή λειτουργία των πλοίων».

»Ωστόσο, οι προσπάθειες της Intercargo για βελτίωση της ασφάλειας στη θάλασσα αποδίδουν καρπούς και είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε καλά νέα όσον αφορά τα στατιστικά απωλειών πλοίων και κατ’ επέκταση απωλειών ναυτικών. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι οι επιδόσεις ασφάλειας της αγοράς των bulk carriers βρίσκονται σε μια σταθερή και ξεκάθαρη τάση βελτίωσης».

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης στο Λονδίνο(2), το deal Κόκκαλη, τα αεροπλάνα του Καράτζη και το χρυσό χαρτοφυλάκιο

Πλειστηριασμοί: Το τέλος του «σήριαλ» για την Αχαϊκή Amadeus και τι έρχεται για το αυθαίρετο των Πατρώνη στη Μύκονο (pics)

Απίστευτο: Το δημόσιο χρωστάει ακόμα αποζημιώσεις για τα «κουρεμένα ενοίκια»