Η Transmed Shipping της οικογένειας Μυλωνά συνεχίζει μεθοδικά τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου της, συνδυάζοντας επενδύσεις σε σύγχρονα πλοία με στοχευμένες ρευστοποιήσεις που εξασφαλίζουν υψηλές αποδόσεις. Από το 2018, οπότε και εισήλθε δυναμικά στην αγορά των δεξαμενόπλοιων, η εταιρεία έχει δαπανήσει πάνω από 200 εκατ. δολάρια για την απόκτηση VLCCs και suezmaxes, ενώ σταδιακά αποεπενδύει από παλαιότερα σκάφη με σημαντικό περιθώριο κέρδους.

Σήμερα, ο στόλος της Transmed περιλαμβάνει δύο τάνκερ –το VLCC Atherina (2011) και το suezmax Kinyras (2007)– αλλά και ισχυρή παρουσία στον κλάδο των bulk carriers με 20 φορτηγά πλοία διαφόρων μεγεθών. Μέσα στην τελευταία πενταετία, έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον πέντε πωλήσεις τάνκερ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη πώληση του suezmax Constantios (158.000 dwt, κατασκευής 2009). Το πλοίο είχε αγοραστεί σε δημοπρασία στη Ναμίμπια τον Ιούνιο του 2022 έναντι 26,4 εκατ. δολαρίων και, σύμφωνα με πληροφορίες από ναυλομεσιτικούς κύκλους σε Ελλάδα, Ευρώπη και ΗΠΑ, φαίνεται πως άλλαξε χέρια για περίπου 40 εκατ. δολάρια. Αν επιβεβαιωθεί η συναλλαγή, η Transmed κατοχυρώνει απόδοση σχεδόν 50% μέσα σε μόλις τρία χρόνια, επιβεβαιώνοντας τη φήμη της για εύστοχες τοποθετήσεις στη μεταχειρισμένη αγορά.

Διαβάστε ακόμη:

Τα θετικά και τα αρνητικά στους ισολογισμούς των τραπεζών

Η σύναξη των 20 τρισ. για τα μεγάλα έργα

Chevron: Πώς ο αμερικανικός κολοσσός στέλνει alerts και στους άλλους παίκτες της αγοράς

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα