To φράγμα των 40 φορτηγών πλοίων “έσπασε” η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου η οποία μέσα στο 2021 εισήλθε δυναμικά στη φορτηγά ναυτιλία πέραν του κλάδου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όπου δραστηριοποιείται παραδοσιακά, μέσω της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newmoney, πριν από λίγες ημέρες έκλεισε συμφωνίες για την απόκτηση τριών φορτηγών πλοίων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό του στόλου με πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου στα 41.

Πρόκειται για δύο ultramax χωρητικότητας 63.000 τόνων dw το καθένα, τα οποία αποκτήθηκαν en block, ναυπηγήσεως του 2015, τα Soho Merchant και Soho Trader και το supermax Star Damon ναυπηγήσεως 2012 και χωρητικότητας 75.000 τόνων dw. Το κόστος απόκτησης ξεπέρασε τα 60 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με πληροφορίες.

Ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος, την περασμένη άνοιξη μπήκε δυναμικά στη φορτηγό ναυτιλία αγοράζοντας μόλις σε τρεις μήνες συνολικά 38 πλοία αντί 600 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται για μοναδική κίνηση στα χρονικά, αφού μια νεοφυής σε φορτηγά πλοία αγόρασε με ιδιωτικά κεφάλαια, που στη συνέχεια μεταβιβάστηκαν στην εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare.

Όπως επισημαίνουν κύκλοι της ναυτιλίας, ο κ. Κωνσταντακόπουλος ξέρει να διαβάζει την αγορά. Έχει μεγάλη πείρα σε αγοραπωλησίες και ενημερώνεται ανελλιπώς για τα τεκταινόμενα διεθνώς.

Όταν αποφάσισε να προχωρήσει στην κίνηση αυτή συνεργάστηκε με τον Γιάννη Πλατσιδάκη, ο οποίος έχει εμπειρία 32 ετών στον όμιλο Αγγελικούση ως υψηλόβαθμο στέλεχος, δέκα χρόνια στην Bank of America, είναι τέως πρόεδρος της Intercargo και συμμετέχει στα διοικητικά συμβούλια της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, της Ιntercargo και του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Διαβάστε ακόμη:

Η Dory στην αγκαλιά της DK, ο… τσιγκούνης Νουσρέτ με το σπίτι στη Μύκονο και ο χρυσός μάνατζερ των €2 εκατ.

Alpha Bank: Η μόνη ελληνική τράπεζα με σύσταση Outperform από την NBG Securities Research