Η DryDel Shipping συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξης του στόλου της, ανακοινώνοντας τη συμφωνία για την κατασκευή ενός ακόμη νεότευκτου πλοίου τύπου Capesize.
Το νέο bulk carrier θα ναυπηγηθεί στα ναυπηγεία Namura Shipbuilding Co., Ltd. στην Ιαπωνία, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή συνεργασία της εταιρείας με την ιαπωνική ναυπηγική βιομηχανία.
Πρόκειται για το τέταρτο νεότευκτο Capesize της DryDel, μετά και την τρίτη αντίστοιχη παραγγελία που συμφωνήθηκε τον Ιούλιο του 2025, επίσης με τη Namura. Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 182.000 dwt, θα είναι εξοπλισμένο με scrubber και θα διαθέτει μηχανή συμβατή με τις προδιαγραφές Tier III και EEDI Phase 3. Η παράδοσή του έχει προγραμματιστεί για το 2029.
Η νέα αυτή επένδυση ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της DryDel στα μεγαλύτερα μεγέθη του dry bulk, στηρίζοντας παράλληλα τη στρατηγική της για συνεχή ανανέωση και ποιοτική αναβάθμιση του στόλου, με έμφαση στην κατανάλωση καυσίμου και τις επιδόσεις σε θέματα εκπομπών.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η συγκεκριμένη κίνηση αντικατοπτρίζει και την ισχυρή εμπιστοσύνη που δείχνουν ναυλωτές, μεγάλοι εμπορικοί οίκοι και οι ιαπωνικοί συνεργάτες της DryDel.

Ο διευθύνων σύμβουλος της DryDel Shipping, Κώστας Δελαπόρτας, δήλωσε ότι η νέα παραγγελία αποτελεί ένα ακόμη σταθερό βήμα στη μακροπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας.
Όπως σημείωσε, αυτή τη στιγμή βρίσκονται υπό κατασκευή συνολικά 11 πλοία ξηρού φορτίου, όλα με σύγχρονη τεχνολογία και ιδιαίτερα αποδοτικές μηχανές. Παράλληλα, υπογράμμισε τη διαχρονική στήριξη της εταιρείας στην ιαπωνική ναυπηγική, η οποία –όπως ανέφερε– αποδεικνύεται έμπρακτα.
Η DryDel Shipping δηλώνει ότι παραμένει προσηλωμένη σε μια πειθαρχημένη πολιτική επέκτασης, με έμφαση στην ποιότητα του στόλου και στη δημιουργία μακροχρόνιων συνεργασιών.
Διαβάστε ακόμη
Airbnb: Ο χάρτης με τις περιοχές όπου παγώνουν οι νέες άδειες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.