Στην τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εισήλθε ο Όμιλος Λάτση. Πιο συγκεκριμένα, ο ναυτιλιακός βραχίονας του Ομίλου με επικεφαλής τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση παρέλαβε δύο νεότευκτα container vessels τα οποία είχε αγοράσει στο α΄ εξάμηνο του 2022 “πάνω στις σχάρες” ιαπωνικού ναυπηγείου ενώ δηλαδή ήταν υπό ναυπήγηση. Το πρώτο παρελήφθη πριν από 1 ½ μήνα και το δεύτερο πριν από λίγες ημέρες.

Πρόκειται για το “Maria Tiger” μεταφορικής ικανότητας 1.984 εμπορευματοκιβωτίων και το αδελφό του πλοίο “Maria Bull”.

Το πρώτο είναι χρονοναυλωμένο στην ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών-Liner την ΖΙΜ και το δεύτερο σε εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ. H αξία των πλοίων σύμφωνα με ναυλομεσιτικού κύκλους ανέρχεται στα 70 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Όμιλος έως σήμερα δραστηριοποιείτο στον τομέα των δεξαμενόπλοιων , των φορτηγών και των gas carriers μέσω των εταιρειών Marla Dry και Marla Tankers με στόλο από 26 πλοία τα οποία τώρα αυξήθηκαν κατά δύο.

Στις αρχές 27 του περασμένου Οκτωβρίου η Latsco ολοκλήρωσε το ναυπηγικό της πρόγραμμα που προέβλεπε την κατασκευή τεσσάρων υπερ δεξαμενόπλοιων-VLCC. Την ημέρα εκείνη παρέλαβε το τέταρτο και τελευταίο , το “Hellas Paliros” χωρητικότητας 300.000 τόνων dwt. Είχαν προηγηθεί τον Ιουνίου τα VLCC «YIANNIS LATSIS» και «ERIETTA LATSI» ενώ τονο περασμένο Αύγουστο ενέταξε στον στόλο της το επίσης νεότευκτο crude oil VLCC δεξαμενόπλοιο HELLAS FOS, χωρητικότητας 300.000 τόνων DWT.

Στα πλοία κυματίζει η ελληνική σημαία αφού είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο.

Διαβάστε ακόμη

Εξωδικαστικός μηχανισμός: «Παράθυρο» (ηλεκτρονικό) για να μπουν περισσότεροι σε ρύθμιση

Bitcoin: Πολύ σκληρό για να πεθάνει ή… πεθαίνει;

Το σενάριο Τσίπρα για ΝΔ με ΠΑΣΟΚ, οι φουρτούνες του Νίκου, οι προκαταβολές και οι βίλες στο Ελληνικό και η κουκουβάγια του Πηλαδάκη