search icon

Ναυτιλία

Πόλυς Β. Χατζηιωάννου: Επιστροφή στην κερδοφορία για την Safe Bulkers με $174,3 εκατ. το 2021

Ο τζίρος της ανήλθε στα 329 εκατ. δολάρια από 198,2 το 2020 - Εννέα νεότευκτα πλοία βρίσκονται υπό παραγγελία, με ημερομηνίες παράδοσης που ξεκινούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2022

Σε κερδοφόρα ρότα βρίσκεται η μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία με στόλο από φορτηγά πλοία, η Safe Bulkers με επικεφαλής τον Πόλυ Β. Χατζηιωάννου. Ο τζίρος της ανήλθε στα  329 εκατομμύρια δολάρια  από 198 ,2  το 2020. Τα καθαρά κέρδη έκλεισαν στα 174,3 εκατ. έναντι ζημιών 12,9 εκατ. δολ. το 2020.

Το EBITDA είναι 244 εκατομμύρια  το 2021 έναντι 63,7 το 2020. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 1,44 δολάρια.

Ο μέσος όρος του ημερήσιου ναύλου ήταν 21.752 δολάρια έναντι 10.559 το 2020.

Η ρευστότητα ανέρχεται στα  130,1 εκατομμύρια έναντι 124 εκατομμυρίων το 2020.

Ο Δρ Λουκάς Μπαρμπάρης, πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε: «Το 2021 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία μας. Ήμασταν ικανοί
να ανανεώσουμε τον στόλο μας με περιβαλλοντικά προηγμένα πλοία, να συνάψουμε πολλές ευνοϊκές  χρονοναυλώσεις, και να πετύχουμε ουσιαστική απομόχλευση και βελτίωση της ρευστότητάς μας. Ως αποτέλεσμα της ισχυρής απόδοσής μας, η εταιρεία δηλώνει 0,05 δολ. μέρισμα ανά μετοχή.”

Από το 2020, η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανανέωσης και εκσυγχρονισμού του στόλου της. Σήμερα, εννέα νεότευκτα πλοία βρίσκονται υπό παραγγελία, με ημερομηνίες παράδοσης που ξεκινούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2022 έως πρώτο τρίμηνο του 2024. Όλα τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σε ιαπωνικά ναυπηγεία βάσει των πλέον σύγχρονων περιβαλλοντικών προδιαγραφών (GHG – EEDI Phase 3 και Nox-Tier III), καλύπτοντας και τους πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν μετά το 2025.

Επιπρόσθετα, ο στόλος  περιλαμβάνει και έντεκα πλοία eco design, που παραγγέλθηκαν το διάστημα 2012-2014. Παράλληλα με το ναυπηγικό της  πρόγραμμα, προβαίνει σε περιβαλλοντικές αναβαθμίσεις του υφιστάμενου στόλου της που αφορούν τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων μας. Στο σύνολο του, ο στόλος  είναι μοντέρνος και υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με αποτέλεσμα να είναι  ανταγωνιστική στη διεθνή αγορά από το 2023 και μετά, βάσει των περιβαλλοντικών επιδόσεών της.

Διαβάστε ακόμη:

Πέθανε ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοντομηνάς – Η πολυσχιδής του δράση και οι σταθμοί της ζωής του

Πανάκριβα κοσμήματα και ρολόγια αγοράζουν οι πλούσιοι Ρώσοι για να σώσουν τις περιουσίες τους

Ρόμαν Αμπράμοβιτς: Με ποιους κροίσους «παζαρεύει» το deal των 3,5 δισ. για την πώληση της Τσέλσι

Exit mobile version