Οι μετοχές της ναυτιλίας ξηρού φορτίου σήμερα διαπραγματεύονται πολύ χαμηλότερα από την πραγματική τους αξία δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης από το 2008 στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Safe Bulkers Inc Πόλυς Β.Χατζηιωάννου μιλώντας στο Capital Link στη Νέα Υόρκη:

«Οι περισσότεροι επενδυτές δεν έχουν μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Υπάρχει ένας μικρός αριθμός θεσμικών επενδυτών, αλλά η ναυτιλία δεν είναι αυτή τη στιγμή στη μόδα και οι επενδύσεις βασίζονται πιο πολύ στην μεταβλητότητα και την ρευστότητα παρά στα θεμελιώδη μεγέθη των επιχειρήσεων, ελπίζουμε όμως σε καλύτερες εποχές». Στην συνέχεια ο Πολύς Χατζηιωάννου, κοιτάζοντας την αίθουσα συνεδριάσεων του Metropolitan Club στο Μανχάταν, δήλωσε ότι δεν είδε πολλούς επενδυτές. «Η ναυτιλία ξηρού φορτίου αυτή την στιγμή δεν είναι στο ραντάρ», είπε. «Όλοι μιλούν αρνητικά για την Κίνα. Νομίζω ότι αυτό είναι λάθος. Η αγορά είναι ισορροπημένη. Οι κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι. Είμαι πολύ αισιόδοξος για τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια και πιστεύω ότι όλοι κάνουν μεγάλο λάθος που δεν επενδύουν στις εταιρείες ξηρού φορτίου».

Εμείς στην Safe Bulkers από την εισαγωγή μας το 2008 υπήρξαμε συνεπείς απέναντι στους μετόχους μας και με χρήστη διαχειριση όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζουμε έως σήμερα να προσφέρουμε καλές αποδόσεις και σταθερότητα επενδύοντας μαζί τους καθώς έχουμε το 50% της εταιρείας επιδιώκοντας να παραδώσουμε σε μερικα χρονια, στην επόμενη γενιά την σκυτάλη μιας επιτυχημένης και αναπτυσσόμενης εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη 

Ρεύμα: Ρελάνς της ΔΕΗ στη λιανική – Γιατί κατεβάζει την τιμή της κιλοβατώρας και οξύνει τον ανταγωνισμό

Ευρείας κλίμακας στρατιωτικά γυμνάσια της Κίνας στο στενό της Ταϊβάν – Η αντίδραση ΗΠΑ και ΕΕ

Η ακτινογραφία του mega deal των Sani Ikos με τη Goldman Sachs στη Χαλκιδική (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα