search icon

Ναυτιλία

Ρεκόρ χωρητικότητας για τον ελληνόκτητο στόλο με 355,3 εκατ. τόνους dw

Οι Έλληνες ελέγχουν το 15,3% της παγκόσμιας χωρητικότητας, το 7% του παγκόσμιου ως προς τον αριθμό των πλοίων, στο 12,9% σε χρηστικότητα GrossTonnage - Μειώθηκε η δύναμη του ελληνικού νηολογίου κατά 2,3% από 584 στα 570 πλοία

Αύξηση κατά 2,5% πήρε ο ελληνόκτητος στόλος όσον αφορά τον αριθμό πλοίων το χρονικό διάστημα από τον Μάρτιο του 2021 έως τον Μάρτιο του 2022 σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας (Greek Shipping Cooperation Committee ή «Committee») που πραγματοποιείται για 35η χρονιά και βασίστηκε σε στοιχεία της 1ης Μαρτίου 2022 που συγκέντρωσε η IHS Markit.

Επίσης, ο ελληνικών συμφερόντων στόλος έχει φθάσει σε επίπεδο-ρεκόρ τόσο σε όρους DWT ήτοι μεταφορικής ικανότητας όσο και σε όρους Gross Tonnage ήτοι ολικής χωρητικότητας. Την ίδια ώρα όμως μειώθηκε ο αριθμός των πλοίων που ύψωσαν την ελληνική σημαία παρά τα μέτρα ανταγωνιστικότητας που έλαβε η κυβέρνηση.

Οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες ελέγχουν το 26,1% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων και το 15% του στόλου μεταλλευμάτων και χύδην φορτίου.

Συνολικά, ο ελληνόκτητος στόλος ανέρχεται στο 7% του παγκόσμιου ως προς τον αριθμό των πλοίων, στο 12,9% σε χρηστικότητα GT και στο 15,3% σε χωρητικότητα DWT.

Ο μέσος όρος ηλικίας αυξήθηκε οριακά σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αλλά παρ’ όλα αυτά εξακολουθεί να είναι 2,4 χρόνια κάτω από τον μέσο όρο ηλικίας του παγκόσμιου στόλου. Ειδικότερα, ο μέσος όρος ηλικίας του ανέρχεται πλέον στα 12,3 έτη έναντι 14,7 ετών για τον παγκόσμιο στόλο.

Πιο συγκεκριμένα:

Ναυπηγήσεις

Ως προς τον τύπο υπό παραγγελία ή υπό ναυπήγηση πλοίων ελληνικών συμφερόντων:

Διαβάστε ακόμη:

Τράπεζες: Γιατί «βλέπουν»… μισογεμάτο το ποτήρι της οικονομίας – Οι λόγοι της αισιοδοξίας

Δείτε τη μεταμόρφωση του Σαρόγλειου Μεγάρου στην Ομόνοια – Στις 29/3 ανοίγει το νέο ξενοδοχείο της Marriott

Επίδομα ανεργίας έως 1.200 ευρώ – Τι προβλέπει πιλοτικό σχέδιο

Exit mobile version