Έτοιμο να δεχθεί τους πρώτους επισκέπτες θα είναι από τις 29 Μαρτίου το νέο Moxy Athens Hotel στην Ομόνοια, στον αριθμό 65 της οδού Σταδίου.

Το πρώην Σαρόγλειο Μέγαρο ‘’μεταμορφώθηκε’’ πλήρως αποκτώντας μάλιστα πράσινα χαρακτηριστικά και σηματοδοτώντας παράλληλα την άφιξη ενός ‘’ηχηρού’’ διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου στην πλατεία, αυτό του ομίλου της Marriott, όπου ανήκει και το brand  ‘’Moxy’’. Την επένδυση, άνω των 20 εκατ. ευρώ, για την πλήρη ανακατασκευή του κτιρίου, υλοποίησαν η Dimand σε συνεργασία με την Prodea Investments ΑΕΕΑΠ και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), μετά από τη μακροχρόνια παραχώρηση του ακινήτου από τους ιδιοκτήτες (Μετοχικό Ταμείο Στρατού και Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με ποσοστά αντίστοιχα 62% και 38%), ενώ ανάδοχος εταιρεία για την κατασκευή ήταν η Vitael.

Το ξενοδοχείο, φιγουράρει στο site του ομίλου της Marriott ως «ο ιδανικός προορισμός για τους ταξιδιώτες που αναζητούν  ένα ζωντανό και αυθόρμητο σκηνικό με εκπληκτική θέα στην πόλη και την Ακρόπολη. Βρίσκεται σε πολύ κεντρικό σημείο, λίγα βήματα από αξιοθέατα, κοντά στο σταθμό του μετρό με εύκολη πρόσβαση από/προς το αεροδρόμιο. Το ξενοδοχείο διαθέτει έξυπνα σχεδιασμένα δωμάτια και Wi-Fi με ταχύτητα …αστραπής».

Το νέο ξενοδοχείο, τα επίσημα εγκαίνια του οποίου θα γίνουν μέσα στο Μάιο, έχει δυναμικότητα άνω των 201 δωματίων (200 δωμάτια και μία penthouse σουίτα) και διαθέτει bar – restaurant, γυμναστήριο και μια μικρή αίθουσα συνεδριάσεων, αποτελώντας μία ακόμη, πολύ σημαντική τονωτική ‘’ένεση’’ στην περιοχή της Ομόνοιας μαζί με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επενδύσεις γύρω από την πλατεία. Η ιδιαιτερότητα του Moxy Athens City είναι ότι θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο πιστοποιημένο με τα διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα LEED Gold. Τη διαχείριση του Moxy Athens City έχει αναλάβει η SWOT Hospitality Management Company, ενώ μετά τη λειτουργία του, το νέο ‘’Moxy’’ θα περάσει εξ’ολοκλήρου στο χαρτοφυλάκιο της Prodea Investments ΑΕΕΑΠ.

Τα ξενοδοχεία Moxy του ομίλου Marriott αποτελούν από τα σχετικά πιο νέα  brands του ξενοδοχειακού κολοσσού, αφού λανσαρίστηκαν μόλις το 2014. Η συγκεκριμένη αλυσίδα θεωρείται από τις πιο ελκυστικές όσον αφορά τη σχέση ποιότητας- τιμής, με πολύ γρήγορο ιντερνετ, σύγχρονα και ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επισκέπτες νεαρής ηλικίας και στη γενιά Υ. Εξ’ ού και θεωρούνται από τα ‘’ανθεκτικά’’ brands για την επόμενη μέρα, όπως διαμορφώνονται πλέον οι συνθήκες λόγω της πανδημίας, με ένα ‘’προϊόν’’ που, όπως εκτιμάται, λείπει από την Αθήνα.

Το πρώτο Moxy στην Ελλάδα ήταν αυτό της Πάτρας που πρωτολειτούργησε το 2019 στη θέση του ιστορικού ξενοδοχείου «Μορέας» μετά την ολική ανάπλαση του κτιρίου που υλοποιήθηκε σε συνέχεια της συνεργασίας των Dimand και Prodea.

Διαβάστε ακόμη

Λάδι στη «φωτιά» των ανατιμήσεων ρίχνει η ανησυχία για ελλείψεις

Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν τις μεγάλες επενδύσεις και το 2022

Αμερικανικό LNG: Στη Γερμανία οι πρώτες συνομιλίες για τις νέες εξαγωγές στην Ευρώπη