Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP) ανακοίνωσε την παραλαβή του Capesize πλοίου M/V Flagship, χωρητικότητας 176,387 dwt και κατασκευής 2013 στο ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. της Ιαπωνίας.

Η Εταιρεία έχει πλέον 13 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ μέχρι τα μέσα Ιουνίου θα έχει παραλάβει ακόμα δύο.

Βασισμένη στην υφιστάμενη επιτυχημένη συνεργασία με την Cargill, η εταιρεία συμφώνησε εκ νέου μια σύνθετη χρηματοδότηση leasing με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους για το Flagship, ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων με διάρκεια 5 έτη και συνολικό επιτοκιακό κόστος 2%. Επίσης, το πλοίο ξεκινάει άμεσα χρονοναύλωση διάρκειας 5 ετών με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI.

Η συμφωνία περιλαμβάνει, επίσης, τη χρηματοδότηση εξ’ ολοκλήρου από την Cargill για την εγκατάσταση συσκευών εξοικονόμησης ενέργειας (“ESDs”) στο M/V Flagship, με στόχο την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης του πλοίου και μείωση του αποτυπώματος CO2.

Η Seanergy και η Cargill έχουν υλοποιήσει με επιτυχία παρόμοιο έργο για υφιστάμενο πλοίο της εταιρείας το 2019 και έχουν βραβευτεί από το Marine Money ως “Most Innovative Deal’.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να παραλαμβάνουμε το 13ο Capesize πλοίο μας μέσα στην ισχυρότερη αγορά Capesize της τελευταίας δεκαετίας. Μετά την παράδοσή του στο ναυλωτή στις 10 Μαΐου, το 85% του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένο σε index-linked time charters.

»Επιπλέον, επεκτείνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με την Cargill, η οποία έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα επωφελής τόσο από εμπορική, όσο και περιβαλλοντική σκοπιά. Η Cargill είναι ένας από τους πιο διακεκριμένους ναυλωτές παγκοσμίως με δυναμικές περιβαλλοντικές ενέργειες, οι οποίες συνάδουν με τη δέσμευσή μας για μια πιο “πράσινη ναυτιλία”.

»Η εφαρμογή των στρατηγικών μας αποφάσεων των τελευταίων έξι μηνών έχει σαφή θετικό αντίκτυπο στη Seanergy, ενώ συνεχίζουμε να διερευνούμε ευκαιρίες για περαιτέρω αύξηση της αξίας για τους μετόχους μας».

Διαβάστε ακόμη

Λασκαρίδης – Μαρτίνος – Παπαδημητρίου: Για ποιους λόγους η ελληνική ναυτιλία θα κυριαρχεί και τις επόμενες δεκαετίες

Intralot: Πώληση έως 1.300.000 ιδίων μετοχών

Κορωνοϊός: Αυτά είναι τα ποσοστά ανοσίας ανάλογα με το εμβόλιο και τη δόση