Στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης του ελληνικού λιμενικού και ναυτιλιακού συστήματος, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας μεταξύ αντιπροσωπειών της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (Ρ.Α.Λ.) και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.), στις 18/06/2026.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν τη λειτουργία και ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων, το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο, καθώς και οι προκλήσεις και οι προοπτικές που διαμορφώνονται στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και της ναυτιλίας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών φορέων της λιμενικής και ναυτιλιακής κοινότητας, με στόχο την προώθηση κοινών προτάσεων που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του κλάδου.
Η συνάντηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη βούληση των δύο φορέων για συνέχιση της συνεργασίας και ανάπτυξη περαιτέρω πρωτοβουλιών.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: Με ξενοδοχεία, Μύκονο, πάρκινγκ και… ΕΝΚΛΩ αυτή η εβδομάδα (pics)
Καύσιμα: Προς πτώση των τιμών, αλλά η αβεβαιότητα παραμένει
Πότε μια μεταφορά χρημάτων γίνεται φορολογική παγίδα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
