Την απόσυρση δύο άρθρων του 8 και του 9 από το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής και των Τουριστικών Ημερόπλοιων ζητούν ο πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ-Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος και ο επίτιμος πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ και μέλος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργος Βερνίκος.

Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ ζητά την παράταση της ψήφισης αυτών των δύο άρθρων για μετά το τέλος του πολέμου και την ομαλοποίηση των τιμών των καυσίμων.

«Να να αποσυρθούν άμεσα τα άρθρα 8 και 9 του νομοσχεδίου, τουλάχιστον μέχρι να κοπάσει η κρίση τόσο από τις πολεμικές συρράξεις, όσο και από την «τρελή» άνοδο του πετρελαίου» επεσήμανε και συνέχισε: «Στο νομοσχέδιο εκτός από τις 21 ημέρες που ήταν αρχικά η χρονική περίοδος για να ταξιδεύουν στις ελληνικές θάλασσες επαγγελματικά σκάφη με σημαία χώρας εκτός ΕΕ χωρίς να έχουν μόνιμη ελληνική επαγγελματική άδεια ο υπουργός προσέθεσε άλλες επτά ημέρες μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου στις αρμόδιες αρχές».

Ο Γιώργος Βερνίκος από την πλευρά του επεσήμανε: «Μας προκαλεί τεράστια έκπληξη για την υπέρμετρη στήριξη που θέλει να δώσει το νέο νομοσχέδιο του ΥΝΑ, σε σκάφη με σημαίες τρίτων χωρών και κυρίως παράξενων νησιών, που είναι γνωστοί φορολογικοί παράδεισοι αγνώστου προελεύσεως αντί να συμπαρασταθούν στα 6.500 επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ανεξαρτήτου μήκους. που αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες λόγω της κρίσης που προκαλεί η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία, η ενεργειακής κρίση και η πανδημία».

Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ακυρωθεί όλα τα ουκρανικά και ρωσικά ναυλοσύμφωνα ενώ υπάρχει ακύρωση σε ποσοστό 15%-20% από κρατήσεις που έχουν κάνει Αμερικάνοι.

Διαβάστε περισσότερα

Τι συμβαίνει (ξανά) στην Κίνα; Η «μηδενική ανοχή» στην Covid-19 πλήττει τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη

Ελον Μασκ: Κατέθεσε προσφορά για το Twitter – Στα $43 δισ. η πρότασή του (upd)

ΔΝΤ: Εμπόδιο για την ανάκαμψη ο πληθωρισμός – Αναθεωρεί προς τα κάτω τις προβλέψεις