search icon

Ναυτιλία

Τσάκος: Επιστροφή στην κερδοφορία η ΤΕΝ

H TEN επέστρεψε στην κερδοφορία με τον Νίκο Τσάκο να τονίζει ότι «η ναυτιλία είναι Μαραθώνιος δεν είναι σπριντ, αγώνας ταχύτητας»

Αύξηση εσόδων κατά 17% παρουσίασε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Tsakos Energy Navigation το α’ εξάμηνο του 2019 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ειδικότερα ο τζίρος της έφθασε τα 291 εκατομμύρια δολάρια.

Επίσης επέστρεψε στην κερδοφορία που ανήλθε στα 11,5 εκατομμύρια από ζημιές ύψους 21,5 εκατομμυρίων.

Το EBITDA σκαρφάλωσε στα 120 εκατομμύρια δολάρια κατά 43% υψηλότερο από το α’ εξάμηνο του 2018. Ο μέσος όρος του ημερήσιου ναύλου αυξήθηκε κατά 17% φθάνοντας τα 20.148 δολάρια.

Τα διαχειριστικά έσοδα μειώθηκαν κατά 2,9 εκατομμύρια δολάρια.

Μέσα στο εξάμηνο η ΤΕΝ συνέχισε τη στρατηγική επέκτασής της αποκτώντας τέσσερα ακόμη δεξαμενόπλοια τα οποία ναύλωσε.

Επίσης, ενεργοποίησε option για τη ναυπήγηση ενός ακόμη πλοίου LNG, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων στα Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας. Ο στόλος με τα LNG θα αυξηθεί στα τέσσερα συνολικά πλοία.

Η ΤΕΝ αντικρίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Διαθέτει στόλο από 65 πλοία συνολικής χωρητικότητας 7,2 εκατομμυρίων τόνων εκ των οποίων τα 63 είναι δεξαμενόπλοια και δύο LNG στο νερό. Η εταιρεία φροντίζει να έχει πάντοτε ρευστότητα ώστε να εξυπηρετεί τα δάνειά της και όπως έχει τονίσει ο Νίκος Τσάκος:

«Η ΤΕΝ έχει μία συντηρητική πολιτική όσο αναφορά τις ναυλώσεις και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα όταν οι αγορές είναι χαμηλές ή μέτριες εμείς να είμαστε τρεις και τέσσερις και πέντε φορές πιο κερδοφόροι και αποτελεσματικοί. Όταν οι αγορές είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο φυσικό είναι «να αφήνουμε κάποια χρήματα πάνω στο τραπέζι» όπως λένε. Όμως το προτιμάμε αυτό γιατί η ναυτιλία είναι Μαραθώνιος δεν είναι σπριντ, αγώνας ταχύτητας».

Exit mobile version