search icon

Οικονομία

Ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ: Τι θα γίνει τελικά με τις προσφορές 1+1 (vid)

Το Υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει ρύθμιση με στόχο να πέσουν οι τιμές μόνιμα και οι εταιρείες να κάνουν προσφορές επί των μειωμένων τιμών

Σαρώνει τα νοικοκυριά η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ, ενώ πονοκέφαλο αποτελεί και για την κυβέρνηση, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη, να επιχειρεί να βάλει τέλος στο θόρυβο που δημιούργησαν οι δηλώσεις του υπουργού ανάπτυξης και ερμηνεύθηκαν ως προαναγγελία για την κατάργηση των προσφορών 1+1 στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ τόνισε πως δεν είναι στο τραπέζι η κατάργηση των προσφορών, ενώ σημείωσε πως υπάρχει ταύτιση επί του θέματος με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, κάνοντας λόγο για «τίτλους που πουλάνε».

Το Υπουργείο Ανάπτυξης, πάντως, σχεδιάζει το πρώτο τρίμηνο του ’24 να φέρει μία ρύθμιση με στόχο να πέσουν οι τιμές μόνιμα και οι εταιρείες να κάνουν προσφορές επί των μειωμένων τιμών. Στο πλαίσιο της ρύθμισης θα μειωθεί η διάρκεια των προσφορών στα ράφια και η συχνότητα στις προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, θα αυξηθούν οι έλεγχοι στα εκπτωτικά στοκ.

Εντωμεταξύ η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας πήρε τα πράγματα στα χέρια της, κηρύσσοντας μποϊκοτάζ στις δύο πολυεθνικές που πιάστηκαν να αισχροκερδούν.

«Ο κόσμος δεν αγοράζει προϊόντα αυτών των εταιρειών και μάλιστα λέει πως επιτέλους πήρατε μία πρωτοβουλία για να δώσουμε ένα μάθημα σε αυτούς που αισχροκερδούν», σημείωσε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Κώστας Λεχουρίτης.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤ: Ο (αναπάντεχος) παράγοντας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέα αύξηση επιτοκίων (γράφημα)

Airbnb: Υπό την κρίση του ΣτΕ η νομιμότητα των μισθώσεων

Google: Διέρρευσε το ποσό που πληρώνει στην Apple για να είναι η μηχανή αναζήτησης του iPhone

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version