Οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων και ειδικά των αυτοκινήτων έχουν οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης αλλά και σε μείωση των παραγγελιών από ιδιώτες καταναλωτές, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου στις εμπορικές και εισαγωγικές επιχειρήσεις.

Μάλιστα, με τον πληθωρισμό να «καλπάζει» το οικονομικό επιτελείο εξετάζει διάφορα σενάρια, ώστε να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων που ούτως ή άλλως είναι ειδικά προϊόντα με αυξημένες τιμές λιανικής, οι οποίες οφείλονται τόσο στα εργοστάσια όσο και στην φορολογία που επιβάλλει το κράτος.

Στην Ελλάδα η φορολογία έναντι των αυτοκινήτων αποτελούσε πάντοτε ένα σοβαρό θέμα αντιπαράθεσης μεταξύ εισαγωγέων–εμπόρων αυτοκινήτων και κυβερνητικών στελεχών, καθώς αύξανε υπέρογκα τις τιμές λιανικής των οχημάτων.

Τώρα με τις αυξήσεις των εργοστασιακών τιμών να αποτελούν εβδομαδιαίο φαινόμενο, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αλλαγή των συντελεστών στο Τέλος Ταξινόμησης, ώστε να συγκρατηθούν οι τιμές λιανικής σε χαμηλότερα επίπεδα με αποτέλεσμα να τονωθούν οι πωλήσεις και κατ’ επέκταση τα κρατικά έσοδα.

Το Τέλος Ταξινόμησης των αυτοκινήτων σήμερα υπολογίζεται σύμφωνα με την Αξία Λιανικής προ Φόρων, αλλά και τις εκπομπές CO2.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto